Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

total usynlig BH-strop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lidenlund
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mange små og store prøvelser, er det endelig lykkedes mig at få min lille opfindelse sat til salgnettet. Havde henvendt mig til flere producenter som prøvede at finde frem til de materialer der skulle bruges men det lykkedes dem ikke at finde det , det gik der meget tid med.

Jeg forsøgte på egen hånd og fandt frem til et firma i Letland der kunne fremstille den ene del af sættet og gennem en bekendt fik jeg den anden del hjem fra Kina. det hele er pakket og klar til salg. Det har været en stor fornøjelse at gennemføre sin ide`hele vejen igennem og meget lærerigt.         Find det på Fixon.dk 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

2 sikkerhedsnåle og et stykke eleastik. Fin ide, men tror du ikke folk aflurer pricippet og laver dem selv, frem for at betale dig for dem?

Fra Lidenlund
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig er der nogle kreative der selv klarer den lille sag men det er ikke en normal sikkerhedsnål, og det er ikke elastik men et specielt bånd. Den billige pris er nok det der holder folk fra at lave den selv, sagen er den at stroppen virker perfekt, prøv den 😊
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

God ide, men siden er ikke god!

Jeg er sikker på at det skal nok lykkes! :)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Lidenlund
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Usynlig BH strop har fået ny hjemmeside med video.

se den på Fixon.dk

Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende idé :)

Jeg vil tillade mig, at smide et par kommentar med på vejen.

Du vil få rigtig meget ud af, at få en gennemført hjemmeside op.

Der mangler lidt til at vække interessen i form af store, flotte billeder af resultatet, andet end de 3 der ligger nu.

Det er super fint med videoen, men den forvirrer mig, at musikken ikke ligefrem er segment orienteret. Den detalje gør en forskel for en del, vil jeg tro. 

I forhold til information på din hjemmeside, kunne der virkelig også godt komme både mere salgsparade og generel praktisk information. Mange er utrygge ved at handle på nettet, og har brug for en god gennemgang af købsprocessen.

Selv om produktet ikke ligefrem tiltaler mig, så kan man altså godt sælge sand i Sahara, det kræver dog en stor indsats på netop det at sælge, og overbevise kunden. Tror godt, at du kunne formulere en del omkring, hvordan sådanne nogen Fixon stropper ikke er til at undvære i enhver kvindes garderobe. :)

Held og lykke med det ;)

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :


hej :D

gode ide :D

jeg mangler bare et bilde af den

det vil også hjælpe på salet af den :)

du kan jo Fx brug it tonet stykke papir bag den + spot liget :)

M.V.H
LULU

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)