Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det mig, eller er dette pisse uretfærdigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siddet og brugt en masse tid på, at snakke med NEM ID kundeservice idag.

Vi har modtaget vores NemID medarbejdergesnatur til virksomheden, og jeg følger vejledningen omkring hvordan man aktiverer sit nøglekort. Her står der i brevet, at jeg har modtaget en SMS med en midlertidig kode, så jeg kan få aktiveret nøglekortet.
Men jeg har ikke modtaget en SMS med en kode, så jeg kan få aktiveret nøglekortet. 

Der er sikkert sket en fejl, efter jeg har kigget mine og min partners beskeder igennem. 

Jeg ringer derind, og hører dem om der var sket en fejl, og om de muligvis kunne sende den igen?
Hun siger, at det kan hun ikke udtale sig om medmindre jeg betaler 250 kr.  i gebyr for hjælpe. 
Jeg forklarer hende, at jeg ikke havde behøvet hjælp, hvis jeg havde modtaget den skide kode.
Hun siger igen, at hvis hun skal besvare mine spørgsmål skal jeg hoste op med 250 kr.

Herudover prøvede jeg også chatten, som selvfølgelig var offline i en time inden jeg kom igennem. Men da jeg kom igennem, så skrev jeg mit spørgsmål, og chatten blev lukket/Frosset. ..

Og ja.. 250 kr. er ingenting, men det er sku mere et princip sag for mit vedkommende.

Kan det passe jeg skal betale 250 kr. for at de overhovedet gider tale med mig omkring mit problem, som ikke er selvforskyldt?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:02

Du kan lige så godt lade være med at betale lige nu. For deres SMS system virker nemlig ikke.

De er blevet kontaktet omkring det, men de afviser problemer med det. 

Jeg har ventet i flere dage på mine SMS'er skal komme frem, på flere numre så jeg kan bekræfte min identitet overfor dem.

Vent nogle dage, bestil en ny signatur, så får du en SMS hvis det virker. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09

Hej Kim, 

Super, jeg venter nogle dage og hvis ikke jeg har modtaget noget. Så må jeg bestille et nyt.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 14:12

Det lyder godt nok langt ude. Det er dårlig service.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 14:23

Vores bogholder oplevede noget lignende, og hun var rasende over de 250 kroner. Men der var ikke noget at gøre. Vi måtte betale hvis vi ville have hjælp :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)