Nej, idéen er ikke ret meget værd, men det er vel også derfor han prøver at finde folk der forhåbentlig har drivet, lysten og evnen til at gøre det.
Mvh
Hvis det er tilfældet, hvorfor deler personen så ikke ideen offentligt?
Overskriften siger trods alt:" sælge ide uden at være iværksætter" og ikke som for eksempel:" Til alle iværksættere - her har jeg en gratis ide til jer" :)
Nej, idéen er ikke ret meget værd, men det er vel også derfor han prøver at finde folk der forhåbentlig har drivet, lysten og evnen til at gøre det.
Mvh
Overskriften siger trods alt:" sælge ide uden at være iværksætter" og ikke som for eksempel:" Til alle iværksættere - her har jeg en gratis ide til jer" :)
Fordi så kommer der måske folk og 'tager' ideen som ikke har lysten - derfor bliver de 'håndplukket'.
Mvh
Kan man ikke læse indenad, så bliver livet sgu svært
Jeg tror bare at denne Tine da gerne vil have lidt mønter for sin ide/ uden at have lyst til at være i den verden, hvor det handler om bussiness for hende 24 / 7.