Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering fra i morgen - Dagens Kup

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I morgen d. 1. November relancerer vi Dagens Kup på Rådhuspladsen i København.

Politikens store lysavis vil flashe konceptet 95 gange om dagen i 15 sekunder de næste syv dage, ligesom flere andre medier vil bringe omtale.

Det er gratis at annoncere her i starten, og derfor skal aminoerne naturligvis igen have muligheden.

Læs mere om det gratis introtilbud via dette link, http://www.dagenskup.dk/info.html, og husk at annoncen skal helst kunne levere et tilbud med en rabat på 30 % i forhold til normal udsalgspris (naturligvis alt afhængig af produkttypen) - samt sælges til en Dagens Kup pris på minimum 500 kr.

Med venlig hilsen

René Gade Mikkelsen

DagensKup.dk
... det første du tjekker på nettet

T: 32 11 32 32
M: 31 25 02 43
E: rgm@dagenskup.dk
W: www.dagenskup.dk
CVR-nr.: 30 15 72 81

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:17

Hej René!

Jeg har set frem til denne besked og er frisk på en ny tur på DagensKup.dk. Det ser jo super lovende ud og jeg krydser fingre for at det bliver en kanon succes!!! Pøj, Pøj!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 04:15

Krondal:

Hej René!

Jeg har set frem til denne besked og er frisk på en ny tur på DagensKup.dk. Det ser jo super lovende ud og jeg krydser fingre for at det bliver en kanon succes!!! Pøj, Pøj!

Tak for din opbakning, Pia. Vi arbejder nærmest i døgndrift for tiden - så ja, nu skal der Kuppes til den store guldmedalje;-)

René 

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:55

Hej René

Først vil jeg sige, at idéen er glimrende :)

Men når jeg i dag kigger på dagenskup.dk, så ser jeg et kæmpe banner for en televirksomhed.
Så vidt jeg kan se, er dette tilbud ikke anderledes end tilbuddet, man alle dage kan få hos denne televirksomhed, så jeg kan ikke lige se "kuppet" over dagens kup. Er det bare mig, der er noget i vejen med? Der skal nok ikke så mange af disse 'tilbud' til, før folk springer fra.

Mvh.

Kenneth 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:14

Jeg har næsten været forbi dagens kup i gennem længere tid, for at fælge med i projektet - og må sige at jeg efterhånden bliver mere og mere skuffet. Syntes ikke rigtig at der har været nogle tilbud som har været værd at gå efter, eller særlig unikke. I 9 ud af 10 tilfælde er der blot tale om en standard annonce fra mediebureauer - som er tilgængelig for alle personer, alle dage. Flere gange har jeg også været udsat for at dagens kup blot er en konkurrence?

Ikke fordi jeg ønsker at skyde dit projekt til jorden, vil blot give lidt konstruktivt kritik, og råde dig til at satse mere på de unikke tilbud fremover. Indtil videre har det jo bare været almindelige bannerannoncer, som alle andre websites flyder med. Der skal virkelig være noget guf på dagens tilbud, og penge at spare - kun den dag tilbuddet vises.

// Jesper Skov

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:19

Jesper Skov:
Ikke fordi jeg ønsker at skyde dit projekt til jorden, vil blot give lidt konstruktivt kritik, og råde dig til at satse mere på de unikke tilbud fremover. Indtil videre har det jo bare været almindelige bannerannoncer, som alle andre websites flyder med. Der skal virkelig være noget guf på dagens tilbud, og penge at spare - kun den dag tilbuddet vises.

Det kan jeg næsten med sikkerhed sige at René forsøger på, men at finde et nyt tilbud til hver eneste dag som er så unikt er nok sværere end man umiddelbart skulle tro.
Efterhånden som Dagenskup bliver mere kendt, vil annoncørerne nok selv komme til med deres tilbud, men alting har en start :-))

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:28
Christoffer Steenbeck:

Jesper Skov:

Det kan jeg næsten med sikkerhed sige at René forsøger på, men at finde et nyt tilbud til hver eneste dag som er så unikt er nok sværere end man umiddelbart skulle tro.
Efterhånden som Dagenskup bliver mere kendt, vil annoncørerne nok selv komme til med deres tilbud, men alting har en start :-))

Ja - men det er stadig dumt ikke at holde sig til konceptet. Det han kunne have gjort var jo at lave en annoncerings-plan som går længere ud i fremtiden, og gøre mere aktivt for at finde annoncører.

Det ville jo svare til at www.bold.dk i lanceringsfasen startede med at skrive nyheder om skak, fordi det var for dyrt at få journalister til at skrive om fodbold.

// Jesper Skov

Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:58

Jesper Skov:
Ja - men det er stadig dumt ikke at holde sig til konceptet. Det han kunne have gjort var jo at lave en annoncerings-plan som går længere ud i fremtiden, og gøre mere aktivt for at finde annoncører.

Jeg er helt enig. Vi har selv problemstillingen på vores site, fordi det kniber alvorligt med tiden til at få gjort noget mere ud af den kommercielle side. Vi har så valgt en anden løsning i første omgang, men når man klør på og relancerer og bruger en del penge på markedsføring, så skal man også følge det til dørs.

Nu har jeg ikke fulgt med i hele debatten, så jeg ved ikke, om det er et fuldtidsprojekt, de skal leve af - eller om det er på hobbybasis. Jeg er klar over, at hobbybasis nogen gange betyder, at man må gå på kompromis, men omvendt så er tilbuddene, som de kører pt. af sådan en karakter, at siden mister troværdighed (både overfor annoncører og brugere) samt tilbagevendingsmoment.

Annoncører og trafik kommer ikke af sig selv - og en ordentlig indsats i ens 'fritid' kræver sq en del.

Men jeg håber stadig, projektet bliver til noget - jeg synes idéen, domænenavnet og intentionerne bag er fine.

/Kenneth

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:34

Helt enig i jeres betragtninger - så tak for opmærksomheden alle mand!

Det er mildest talt ikke ret unikke tilbud, vi disker op med for øjeblikket - og det har sine helt naturlige årsager:

1) Det er på alle måder et sideprojekt for både den grafiske designer og undertegnede.

2) Vi involverede den 1. september en sælger, som skulle garantere en unik annonce om dagen, men da vi relancerede den 1. november, var sandheden en anden. Derfor har annoncerne på det seneste været et mix fra mediebureauerne og enkeltannoncører.

3) Vi tror stadig på idéen, men da Ronni Jonassen er selvstændig grafisk designer, og jeg er tekstforfatter og journalist på fuld tid i Dribling, skal vi simpelthen have en sælger til at stå for de annoncører, der skal til for at Dagens Kup er et interessant koncept. Vi har ikke tiden til det.

Lige nu kører vi blot siden på lavt blus (læs: mediebureauet putter en annonce på om dagen), og i stedet for at lukke konceptet ned, lader vi det stå som mulig afsætningsplatform for interesserede annoncører... eller hvad vi nu selv måtte finde på at bruge det til.

Tak til alle jer der har kigget, kigger eller vil kigge med en gang imellem på  Dagens Kup.

Fremtiden for Dagens Kup...

DET SKER: På mandag udtrækker vi vinderen af konkurrencen om en Ipod Shuffle, som man kan og har kunnet melde sig til på siden.

Dagens Kup er ikke hvad det har været, og vi har heller ingen anelse om, hvad det bliver i 2008;-) 

DET SKER MÅSKE:

Måske vi begynder at sælge okser fra Moldova, handsker af muld eller ... ja for pokker da, nu ved jeg, hvad det skal være!

Vi åbner på ny d.1/1 2008! Grafikeren skal lige overtales, men spørgsmålet er, om I tør lade være med at følge med. Jeres forventninger er i bund nu, så alt andet lige må konceptet jo kunne overraske positivt... vi takker på forhånd for (mis)tilliden;-) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)