Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har fået mig den idé, at jeg vil forsøge at stable en virksomhed på benene. Som udgangspunkt skal salget være online, og som udgangspunkt bestå af skjorter. Jeg har ikke den fjerneste idé om, hvor og hvordan man finder sig en leverandør, så hvis nogle havde nogle kontakter til tøjleverandører må de meget gerne vedhæftes i et svar. Et krav er, at jeg selv skal have mulighed for at designe tøjet (skjorterne), men igen så kender jeg ikke mine muligheder. 

Håber på nogle konstruktive svar og tips/tricks 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:17

Et sted at starte kunne være på alibaba.com. Men se dig godt for. Man kan nemt blive snydt. Og ellers er der flere forskellige branche organisationer for tøj hvor du garanteret kan finde en liste af leverandører du kan kontakte. Held og lykke med det :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44

Nu har jeg kigget på alibaba og lidt andre steder, men jeg synes ikke, at jeg kan se nogen "design-selv" feature eller noget i den stil. Jeg har heller ikke den store lyst til, at opkøbe 1000+ stykker tøj, da det vil være en alt for stor mundfuld. Jeg tænkte nærmere i retningen af 10 styks, hvor jeg kan vælge forskellige modeller, farve, print mm. Vil det være bedre, hvis jeg henvender mig til de specifikke mærker, og høre dem ad, om de er villige til at indgå et samarbejde? 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 17:50

Der er jo da i hvert tilfælde den mulighed at tage fat i leverandøerne på alibaba og spørge om de kan hjælpe dig med dette. Men ellers var det måske også en mulighed at finde en branche organisation for tøjproducenter, og så kontakte et par af medlemmerne.

Der er lidt inspiration her :-)

http://www.business.dk/innovation/hvor-finder-jeg-gode-toejproducenter

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)