Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.galaxyscandinavia.dk - Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har en webshop der hedder www.galaxyscandinavia.dk.  På webshoppen kan man købe kajakker og tilbehør. Disse kajakker er lavet til jagt og fiskeri - derfor er det dét man kalder "sit on top" kajakker. 

I forhold til konkurrenter ligger vi perfekt, ifølge mig. Der findes Rønnest og Hobie som 2-3 gange så dyre som vi er. Alternativet er at skære kraftigt ned på kvaliteten og bestille en kajak der ikke engang har et brand - hvis i forstår?

Mit egentlige spørgsmål eller det jeg søger er feedback til webshoppen. Jeg kan forstå at måden den er bygget op på har stor indvirkning på hvorvidt der bliver eller ikke bliver solgt.

Så hvad synes i? I forhold til betaling med kort er ansøgningen sendt afsted - jeg vil ikke pege fingre af det selskab som nu dummede sig her. 

Smid mig en mail på peter@galaxyscandinavia.dk eller svar herunder! 

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 12:56

Jeg ville nok bytte rundt på teksten med specifikationer til højre for produktbilledet og så den øverste linje i "mere info" teksten. 

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:36

Hej Peter 

Enkel og overskuelig webshop - Det ville selvfølgelig være muligt at gøre den langt mere indbydende med grafik, spændende funktioner og en masse andet lir, men hvis budgettet ikke er til det må man skære ind til det vigtigste. Det har jeg fuld forståelse for :-)

Jeg kan rigtig godt lide dit logo, jeg synes helt sikkert du bør bruge den blå farve fra logoet som baggrund, istedet for den nuværende. Dette tror jeg vil løfte det visuelle MEGET. Endvidere ville jeg gøre dit slide fuld brede, og flytte din facebook funktion samt kundeservice feltet ned på linje med content. 

Hvis jeg skal købe et produkt til flere hundrede kroner, via en webshop jeg ikke kender, forventer jeg mere ende tre ords beskrivelse. Hvilket er tilfælde ved flere af dine produkter. Mit råd vil være at gøre disse noget længere. Så bliver du bedre venner med Google + øger chancen for en højere konvertering

Håber du kan bruge ovenstående til noget konstruktivt :-) 

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:34

Helt bestemt! Det er sådan set ikke fordi vi ikke har penge at smide efter det - det er mere hvordan det hele burde flyde. Da det er min første webshop er der nogle ting som jeg let kan overse - specielt nu da jeg har kigget på den så længe! 

Det er nogle gode råd, som jeg helt sikkert vil tage til mig!

Tak! 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)