Hej Aminoer |
Jeg ville nok bytte rundt på teksten med specifikationer til højre for produktbilledet og så den øverste linje i "mere info" teksten.
Hej Aminoer |
Jeg ville nok bytte rundt på teksten med specifikationer til højre for produktbilledet og så den øverste linje i "mere info" teksten. |
www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.
Hej Peter Enkel og overskuelig webshop - Det ville selvfølgelig være muligt at gøre den langt mere indbydende med grafik, spændende funktioner og en masse andet lir, men hvis budgettet ikke er til det må man skære ind til det vigtigste. Det har jeg fuld forståelse for :-) Jeg kan rigtig godt lide dit logo, jeg synes helt sikkert du bør bruge den blå farve fra logoet som baggrund, istedet for den nuværende. Dette tror jeg vil løfte det visuelle MEGET. Endvidere ville jeg gøre dit slide fuld brede, og flytte din facebook funktion samt kundeservice feltet ned på linje med content. Hvis jeg skal købe et produkt til flere hundrede kroner, via en webshop jeg ikke kender, forventer jeg mere ende tre ords beskrivelse. Hvilket er tilfælde ved flere af dine produkter. Mit råd vil være at gøre disse noget længere. Så bliver du bedre venner med Google + øger chancen for en højere konvertering. Håber du kan bruge ovenstående til noget konstruktivt :-) |
Helt bestemt! Det er sådan set ikke fordi vi ikke har penge at smide efter det - det er mere hvordan det hele burde flyde. Da det er min første webshop er der nogle ting som jeg let kan overse - specielt nu da jeg har kigget på den så længe! |