Hej Jeg har starten en hjemmeside op (scannet) som faktisk går rigtig godt det eneste jeg bare har mega mange problemer med er Nyhedsbrev hvordan gør man nogen siger at jeg skal lave det i word det har jeg så prøvet men når jeg så kopiere det over i outlook som HTML rykker tingene sig farverne skifter og det hele bliver noget rod når jeg så tilføjer et hyperlink kommer der en kasse rundt om billedet i LILLLA ? og hvis jeg tilføjer hyberlink på skriften bliver skriften også LILLA Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig for jeg er helt lost!!! På forhånd TAK Alba |
kører du dit nyhedsbrev manuelt... det kan gøres smartere... se evt. på ebrev.dk, de laver nogle gode løsninger... de giver også mulighed for at sende som html og lave statistik på dine mails...
Jeg mener faktisk du kan gemme direkte i word, så den passer til outlook... (det kan godt være jeg har installeret et plugin til det, kan jeg ikke huske).. men prøv at gemme som en webside og så smid det i outlook...
at hyperlinket bliver lilla er en gammel feature, så man kan se om du har besøgt linket... en god ting faktisk, som man mere eller mindre er gået væk fra at bruge... det er nok kun Jacob Nielsen som er fortaler for det stadigvæk....