Ja, det kan du godt have ret i, men synes det er svært at finde ud af, hvilke billeder man skal ligge på og hvorhenne, hvor synes det skal give lidt mening og ikke bare være et billede for at sætte et billede på :)
Hører meget gerne hvis du har forslag til hvor og hvad :)
Hentyder du til en specifik side i henhold til menupunkter? (for eksempel: www.babykald.dk/babyalarm )?
For der kan jeg godt se at det ville give meget god mening - jeg er blot selv "fan" af det med at holde siderne lange, så der skal scrolles - istedet for at man skal klikke sig rundt hele tiden for at finde den information man søger.
En af tingene jeg også arbejder på iøjeblikket er netop det med at ændre i nogle af teksterne :)
Ja, især den. Lige når man kommer ind på siden ser det fint og overskueligt ud, men i det øjeblik jeg begynder at scrolle nedad kommer der bare alt for meget alle vegne til, at jeg lige ved hvad jeg skal kigge på.
Men også bloggen og referencerne bliver lidt uoverskuelige, i hvert fald for mig. :-)
I bloggen fx synes jeg der sker VIRKELIG meget ude i højre side og der gik faktisk lige lidt tid inden jeg fik styr på det.
Ja, det er jo smag og behag. Jeg kan godt lide at man IKKE skal scrolle. Men det er nu heller ikke så meget det. :-)