Der er nu blevet foretaget en del ændringer på min hjemmeside og ønsker derfor gerne at folk vil kigge den lidt igennem, både for fejl, mangler eller såfremt der er noget som forvirrer mere end det gavner - virker det rodet eller sjusket?
Har blandt andet tilføjet en blog, nogle callouts, fået lidt forskellige ting i den første footer og en masse andre små ændringer. Hører gerne hvad du mener, mange tak :)
Der er dog visse underside som jeg finder en smule skæve i opsætning. For eksempel synes jeg godt du kan gøre langt mere ud af din kontaktside. Det ser underligt ud med det store hvide mellemrum mellem de tre koloner. Generelt ville jeg arbejde noget mere med opsætningen og overskueligheden på dine forskellige undersider.
Din illustration, med du er landsdækkende, er ikke i god nok opløsning til at jeg kan aflæse teksten med småt.
Herunder er et eksempel på hvor jeg mener dine sider er “skæve“. Prøv at få disse seks overskrifter tl at stå synkron, så er jeg sikker på det vil se meget bedre ud.
I forhold til din kontaktside ville jeg hvis jeg var dig smide noget sigende grafik ind på din kontaktside, det kunne være et mail ikon, eller lignende. Endvidere måske et billede af dig, såfremt det er dig jeg får fat på hvis jeg tager kontakt.
Formuleringen er helt fin. Problemet er for mig at du præsentere mig for en masse forskellige budskaber oveni hinanden. På billedet nedenunder prøver du at kommunikere intet mindre end 4 budskaber. Så hellere gøre dine sider lidt længere, eller overvej noget af indholdet. Lav eventuelt en sidebar, og smid nogle budskaber derud, såfremt det giver mening.
Super fedt du lige kunne pointere hvad det var! :)
Hvad for en computer ser du hjemmesiden fra? For kan da godt se at det ser helt galt ud på det screenshot. Hos mig står det hele snor lige :) (Ser det fra en macbook pro retina og en windows 8.1 pc 24" skærm. Både fra Google Chrome og Firefox) Ikoner står på linie med teksten nedenunder.
Ja, altså meningen er godt nok at man også skal have al' information på den side om babyalarmsystemet. Men kan sagtens følge dig - det skal måske optimeres så :)
Vil helt klart også give kontakt-siden lidt opmærksomhed. Takker mange gange for din hjælp!
Du har fuldstændig ret kiggede endnu engang fra windows computeren og der stod tingene heller ikke på linie! Satme fedt du lige fortalte mig det, for ellers ville det sikkert have set sådan ud i lang tid! (har også opdaget problemer med enkelte af de andre sider, det bliver ordnet øjeblikkeligt). Tusinde tak for din hjælp! :D
Vil du tage et kig igen på forsiden og se om det ser rigtigt/bedre ud hos dig nu? - det skulle være ordnet nemlig.
Kan også se at jeg under oprydningen idag er kommet til at slette et par billeder, som tydeligvis blev brugt - fx på kontakt-siden :D
(Har siddet for længe på den satans mac computer og arbejdet uden at tjekke det fra flere enheder. Problemet opstod dog ikke på en eneste apple enhed)
Dejligt du kan blive min feedback til noget konstruktivt :) Sidder faktisk selv på en MacBook lige pt. via Google Chrome.
Jeg har tjekket forsiden igen, og det ser langt bedre ud nu, rent opstillingsmæssigt.
Som du selv nævner skal man ALTID huske at teste via flest mulige platforme, i de forskellige browsere. Så undgår man dermed at være i god tro om at ens hjemmeside spiller perfekt, imens det modsatte er tilfældet for andre besøgende. :)