Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

[8o| ]Er rimelig desperat .. den 27/7 afleverde jeg alle mine papire (min virksomhed T.N.C. Transport)  til min revisor til moms afregning perioden  3/9 2007.som aftalt men min revisor . så lagt så godt. men efterfølgende forsvinder hun i 2 måneder hvor jeg intet høre fra hende /og kan ikke kontakte hende hun svare ikke på mails / telefon. ved hendvendlse på hendes bopæl ingen hjemme .? 8/10  komme jeg endelig i kontakt med hende hvor hun lover at det ikke skal koste mig noget ,med hensyn til for sen momsafregning.det skal hun nok betale og vil i øvrigt lave mit momsregnskab færdigt med det samme .men det gjorde hun ikke,  her står jeg så nu  dd. hvad gør en klog  jeg har forsøgt at tale med told & skat men der er ingen nåde ?? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Har du mulighed for at få ansat momsen skønsmæssigt?

 

/Peter

Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært for jeg har købt 7 biler i den momsperiode . + mit disel forbrug er på omkring 45 tusind om mnd: + arbejdstøj mm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

Såfremt du har et rimeligt overblik over dine kørselsindtægter(ved jo ikke om du kører eksport/indenrigs), må

der kunne beregnes et rimeligt sikkert momstal.

Du er velkommen til at kontakte os, såfremt du mangler hjælp mv.

Har meget stor erfaring indenfor din branche, idet jeg har arbejdet 17 år i vognmands/speditionsbranchen.

Du kan læse mere om os på www.ppconsult.eu

E-mail er: info@ppconsult.eu

/Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)