Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk gennemtænkt forslag fra LA!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så nærmer vi os koncensus :-), jeg siger det skal koste, jeg har ikke sagt hvor meget og jeg er helt enig i, at et formidabelt højt overskud der anvendes til diverse politiske gaveboder eller hullapperier, ikke skal betales af en broafgift. Vi kunne jo f.eks risikere at blive belemret med endnu en ubrugt motorvej her i Jylland som
Hirtshals motorvejen, vi har efterhånden så dårligt plads til dem :-)  
Men argumentet "gratis" køber jeg ikke. Og Udkantsdanmark bliver ved med at være udkantsdanmark, broafgift stor/lille eller ej. Eller udligningsordning eller ej.
Skrot bare det fattighjælp (udligningsordning) for min skyld, jeg (og et par stykker andre :-) vil hellere have lige muligheder i stedet for politisk bestemte
"udligningsordninger" , hjælp til at rive huse ned (men ikke bygge op) o.s.v Det er helt anden snak.   

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis infrastrukturen skal hænge sammen, så skal der tjenes penge. 

Det er jo så et holdnings spørgsmål om det  er dem som bruger broen som skal betale eller bare alle.

Du bliver nød til at have broanlæg alligevel, for der rigtig mange biler over som ikke er danske og de skal vel også betale eller skal det bare være gratis for dem??

  

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sælgeren71:
Du bliver nød til at have broanlæg alligevel, for der rigtig mange biler over som ikke er danske og de skal vel også betale eller skal det bare være gratis for dem?

Som allerede foreslået for at stykke tid, indfør en vignette ordning a'la Østrig.

Problem solved :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)