Jeg har lavet denne blog www.satandot.com jeg går efter at ligge nr.1 når man søger på "poker blog" er der mere jeg kan gøre for at komme nr.1 pt kan jeg findes på side nr.6 når man søger på poker blog Og til alle jer, der elsker dansk folkeaparti giv lige en kommenatar.. For jeg elsker DF de har gjort så meget godt for danmark. Pia har mange nydanskere som venner og har også smagt deres mad som jo smager super godt. Åhhh Pia hvis vi ikke havde jer var danmark oversvømmet af indvandre. Hallo Lille pia tror du de andre partier ville gøre det.. vi kan nemt klare os uden jer. Nemt og fuck hvor ville det være lækkert. Man har lov til at drømme om bedre tider
Hvad kan jeg gøre for at komme som nummer 1 på søgeordet poker blog? |
Hej Claus,
Jeg må nok lige tilstå - jeg fatter det ikke helt.... du vil lave en blog om Poker? For det første, der er altså uhyggelig mange af den slags - så det vil kræve meget arbejde og mange indlæg og blogs, hvis du skal rykke ved noget. Men held og lykke med den del.... "satandot" = Pokerblog ?
Hvad angår dit had til DF.... *hhhhmmm* Det er fair nok ikke at kunne lide dem, jeg er heller ikke fan af dem!
Men sådan en gang usagligt p.. du lukker ud, kan man jo ikke bruge til noget. Jesus dog, hvis du endelig skal bringe politik på banen - så gør det på en måde, så folk får lyst til at tage en debat med dig.
Well, jeg er kommet til et punkt hvor jeg ikke orker at snakke med folk som ikke i det mindste kan se fornuftigt på politik.
Fortsat god dag,