Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn.. HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i den situation at jeg har fundet et domænenavn som jeg gerne vil bruge til en webshop jeg vil starte. - Domænet ER ejet, men der er intet på siden. Jeg vil ikke fortælle præcist hvad domænet er, men kan fortælle at det er noget lign. www.chokolade.dk  og www.vingummi.dk - Hvad gør jeg? Og hvilken pris skal jeg forvente mig at betale for domænet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du prøve at tage kontakt til give person. og fordi der ikke er nåde på side behøver ikke betyde at det ikke bruges, da det kan blive brugt til mail m.m..

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

rasmusvistoft:
Hvad gør jeg? Og hvilken pris skal jeg forvente mig at betale for domænet?

Der er ikke så meget andet at gøre, end at tage kontakt til ejeren af domænet. Hvis der er tale om et .dk-domæne, så kan du med fordel bruge DK Hostmasters WHOIS-tjeneste på deres hjemmeside

Prisen er det du aftaler med den nuværende ejer, hvis han/hun er interesseret i at sælge domænet.

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet at tage kontakt til ejeren.. Jeg får fat i en engelsk talende firma som hedder European Domain Centre, men det forstår jeg ikke rigtigt da Hostmaster siger at domænet er registreret i København, og er ejet af Winner Holding A/S. Det er som om at ejeren af domænet har skrevet hans tlf. nummer som registrandt og fuldmægtig, så jeg får fat i dem som hoster domænet for ham? Jer er virkelig på glat is...

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stod i samme situation med mit domæne.. Jeg gjorde som du, fandt navn på dk-hostmaster, jeg var bare heldig at det var en ganske almindelig ung knægt. Skrev endda til ha, over facebook..

Han ville have 1000kr. for at overdrage domænet, men vi fandt frem til en pris på 300 .-

Argumentet jeg brugte, var at domænet ikke var noget specielt, og at et nyt domæne koster langt under dette :)

Held og lykke med ham, din situation er så lidt anderledes da det er et firma du tager kontakt til (hjælper heller ikk på det når de taler engelsk)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sørme noget besværligt, og det domæne jeg vil have fat i er et ret "kendt" produkt, og et stærkt domæne navn, så jeg frygter en umulig pris for en ung mand på 16 år.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja priserne kan varriere meget, og nu hvor du siger det er et "kendt" produkt, så ved jeg sku ikke lige hvad du skal regne med af pris, nok ikke billigt. Men der er ikk andet at gøre end at tage fat på dem igen og høre dem ad. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)