Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger olier til produktion

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Gentlemens Inn Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

jeg søger en leverandør til vegetabilske olie til produktion af kosmetik produkt. 

Olier som argan og jojoba 

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Salva Pavon:

jeg søger en leverandør til vegetabilske olie til produktion af kosmetik produkt. 

Olier som argan

Du kan henvende dig til http://shop.cosmos-co.eu/da/ som er en af de meget få i DK og EU der altid har friskpresset arganolie på lager.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Altomargan.dk - Jan:

Salva Pavon:

jeg søger en leverandør til vegetabilske olie til produktion af kosmetik produkt. 

Olier som argan

Du kan henvende dig til http://shop.cosmos-co.eu/da/ som er en af de meget få i DK

Der er altså tale om et tysk firma, 

I øvrigt er det jo fuldstændigt ligegyldigt om olie er frisk presset så længe den er emballeret uden luftadgang.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
I øvrigt er det jo fuldstændigt ligegyldigt om olie er frisk presset så længe den er emballeret uden luftadgang.

Skal du altid være så idiotisk?

Og du er helt ude i hampen....

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Altomargan.dk - Jan:

Ravn:
I øvrigt er det jo fuldstændigt ligegyldigt om olie er frisk presset så længe den er emballeret uden luftadgang.

Skal du altid være så idiotisk?

Og du er helt ude i hampen....

Sikke da en barnlig kommentar! Hvor er det lige jeg er forkert på den?  

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men i øvrigt så bruger din hjemmeside ulovlig markedsføring! Medicinsk anprisning af et produkt som ikke er godkendt som lægemiddel er forbudt!

Så hvem er det lige der er useriøs!     

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Men i øvrigt så bruger din hjemmeside ulovlig markedsføring! Medicinsk anprisning af et produkt som ikke er godkendt som lægemiddel er forbudt!

Så hvem er det lige der er useriøs!     

Min side er en blog. Har du et problem, så anmeld den til Sundhedsstyrelsen. Jeg sælger intet andet end annoncer.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Altomargan.dk - Jan:

Ravn:
I øvrigt er det jo fuldstændigt ligegyldigt om olie er frisk presset så længe den er emballeret uden luftadgang.

Skal du altid være så idiotisk?

Og du er helt ude i hampen....

Sikke da en barnlig kommentar! Hvor er det lige jeg er forkert på den?  

 

Hvis ikke du kan se fejlen i dit indlæg, så kan jeg ikke hjælpe dig.

Kan du sende et link til én producent der presser olie og emballerer uden luftadgang?

Jeg tror ikke på du har det mindste kendskab til presning af olier.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Altomargan.dk - Jan:

Kan du sende et link til én producent der presser olie og emballerer uden luftadgang?

Jeg tror ikke på du har det mindste kendskab til presning af olier.

I modsætning til dig har jeg en del viden om kemi og procesteknologi.  Om din producent har teknologien til at udvinde olie uden luft adgang kan jeg ikke udtale mig om, men rent teknisk er det intet problem at forhindre tilstedeværelsen af ilt under presning eller i emballagen, dette gøre med en beskyttelsesgas f.eks Nitrogen eller Argon.  

Var der mere du ville vide?

  

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

I modsætning til dig har jeg en del viden om kemi og procesteknologi.  Om din producent har teknologien til at udvinde olie uden luft adgang kan jeg ikke udtale mig om, men rent teknisk er det intet problem at forhindre tilstedeværelsen af ilt under presning eller i emballagen, dette gøre med en beskyttelsesgas f.eks Nitrogen eller Argon.  

Var der mere du ville vide?

JA :)

  1. Hvor blev linket af til en producent af vegetabilske olier der presser olier uden tilstedeværelsen af ilt?
  2. Hvad får dig til at tro jeg har begrænset viden?
  3. Er det fordi der generelt ikke anvendes den metode du beskriver og ikke vil fanges i en vandrehistorie?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)