Hej Jannie & andre ! (og måske også Medie Direkt)
Ja som jeg tidligere skrev i tråden har jeg også fået henvendelse fra dette firma.
Jeg kan også se længere oppe i tråden en person forsvarer firmaet (Michael). Det er måske indehaveren ??
Så har denne jo rige muligheder for at komme med gode argumenter, så "vi kritiske" kan blive "omvendt".
Men Jannie vi har jo også talt sammen pr. telefon, og som jeg klart fortalte dig, tror jeg ikke på MediaDirekt i Odense.
Mig fortalte de bl.a., at jeg ikke skulle tænke på uhensigtigs mæssige landing pages. Det sørgede de for, ved bl.a. at lave suppliment sider.
Dette stillede jeg mig meget trivlende overfor.
Endvidere kan jeg godt forstå at de skal bruge mindst 10 søge ord. Men hvorfor skal man binde sig for 12 måneder ????
Jeg kører for første gang selv en (amatøragtigt) adwords kampagne: Andet kan det vel ikke blive i første omgang ?.
Jeg har et fast lille dagligt budget. Det er jo ikke A.P. Møller
Nu har et firma henvendt sig til mig, og tilbudt at de vil lave det for mig for det samme daglige budget, og en binding på 3 måneder. Og de forsikrer at de kan lave det bedre end jeg selv kan. Så her er der vel ingen risiko ?? Eller er der ?? Jeg kan ikke rigtigt gennemskue det. Men her er der nok også nogle "små jule lege"
Men Mediedirekt tror jeg ikke på - du kan også prøve og GOOGLE dem.
Du er velkommen til at kontakte mig.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk