Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 8 ud af 12 (120 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Hej Jannie & andre ! (og måske også Medie Direkt)

Ja som jeg tidligere skrev i tråden har jeg også fået henvendelse fra dette firma.

YesJeg kan også se længere oppe i tråden en person forsvarer firmaet (Michael). Det er måske indehaveren ??

IdeaSå har denne jo rige muligheder for at komme med gode argumenter, så "vi kritiske" kan blive "omvendt".

Men Jannie vi har jo også talt sammen pr. telefon, og som jeg klart fortalte dig, tror jeg ikke på MediaDirekt i Odense.

Mig fortalte de bl.a., at jeg ikke skulle tænke på uhensigtigs mæssige landing pages. Det sørgede de for, ved bl.a. at lave suppliment sider.

Dette stillede jeg mig meget trivlende overfor.

Endvidere kan jeg godt forstå at de skal bruge mindst 10 søge ord. Men hvorfor skal man binde sig for 12 måneder ????

WinkJeg kører for første gang selv en (amatøragtigt) adwords kampagne: Andet kan det vel ikke blive i første omgang ?.

Jeg har et fast lille dagligt budget. Det er jo ikke A.P. Møller

Nu har et firma henvendt sig til mig, og tilbudt at de vil lave det for mig for det samme daglige budget, og en binding på 3 måneder. Og de forsikrer at de kan lave det bedre end jeg selv kan. Så her er der vel ingen risiko ?? Eller er der ?? Jeg kan ikke rigtigt gennemskue det. Men her er der nok også nogle "små jule lege"

SadMen Mediedirekt tror jeg ikke på - du kan også prøve og GOOGLE dem.Cool

IdeaDu er velkommen til at kontakte mig.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL  

www.raad-mal.dk

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:48 | Låst

Hej Ib

Som jeg informeret dig om så havde jeg indgået aftale med dem, men vil prøve at se om jeg kan komme udaf den aftale. For som beskrevet har jeg kun fået hendvendelser ved ben arbejde, og derfor satte jeg spørgsmål vedr. Mediadirekt, da denne tråd belv opslået.

Mvh

Jannie

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:17 | Låst

Hej Jannie !

Håber du kan komme ud af din ikke ønskede aftale.

Big SmileOg skulle du blive slæbt i Retten eller selv slæbe Mediadirekt i Retten, bliver det temmelig sikkert ikke vanskelig for dig og skaffe vidner. Jeg selv melder mig under fanen. WinkHav en god dag uden diverse annoncehajer.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:42 | Låst

MediaDirekt ApS:

så optager vi alle vores samtaler – og inden nogen råber op, så JO de nye regler tillader at optage samtaler, bare min. 1 person i samtalen ved at den optages (vores sælger i dette tilfælde).....

Det ville være rart om du oplyste hvor man kunne læse det henne, mig bekendt er dette ifølge datatilsynet ikke lovligt, men jeg kan tage fejl og derfor vil jeg gerne se den paragraf du henviser til.

MediaDirekt ApS:

– så synes jeg at du skulle fortælle hvem der er bag Lowa5000, så lover jeg, at vi ligger samtalen ud, så alle andre brugere af dette forum, kan få mulighed for at vurdere om dine påstande er korrekte eller om det måske forholder sig lidt anderledes.

Der er et fortrolighedsforhold imellem jer og kunden. Man lægger simpelthen ALDRIG sådan nogle data offentligt ud, lige meget hvad der er sket. Og her er jeg 100 % sikker på, at det ikke er tilladt.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:49 | Låst

MediaDirekt ApS:

Her er der jo INGEN sag at behandle, havde Lowa5000 kommet direkte til os, så kunne vi naturligvis have løst sagen – men han vælger jo ”bare” at brokke sig – og ud fra vores firmapolitik, ganske uberettiget.

Ikke forstået, hvordan kan det være jeres firmapolitik om kunden brokker sig eller ej ? og det er vel den der brokker sig, der må mene om den er berettiget eller ej, kunden er trådt over tæerne på en eller anden måde og følger derfor at de gerne vil give deres sag til kende, dette er jo kun menneskeligt.

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:59 | Låst

Hej Alle..

Jeg har et problem/ spørgsmål.

Jeg er ansat hor mediaDirekt og de får virkelig folk til at føle sig dumme og at man ikke duer til noget. Måden Michael Christensen driver sin forretning på er under al kritik.

Da jeg blev ringet op blev jeg ansat som møde-booker, aftalen var 110,- i timen og nåe de 6 møder var booket havde vi fri resten af dagen med fuld løn og det vare i en uge, hvor nogle dage var beder end andre. Flere gang blev jeg og de andre kaldt ind til møde, hvor han sagde vi skulle booke mere ellers kunne vi ikke bruges, efter få dage blev vi kaldt ind igen, hvor aftalen med 6 møder =FRI, blev lavet om til at vi skulle blive efter de 6 møder er lavet.

Få dage efter fik jeg igen af vide at flere møder skulle bokkes ellers kunne vi ikke bruges. KUN 2 DAGE senere blev jeg forfremmet til sælger. Så der er fra den ene yderlighed til den anden.

Kan det så passe at man ikke skal have en ny kontrak på at man nu er blevet sælger og ikke møde-booker (Lønnen er anderleds som sælger) ??????

Tak til alle som har skrevet om MediaDirekt, det støtter jeg op om!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:30 | Låst

WinkNår du får ny stilling indeholdende bl.a nye betingelser (job indhold - lyn m.m.), skal du selvfølgelig have dette på skrift i en ny ansættelseskontrakt - YesS Ø R G  NU  FOR  D E T   Ø JE B L I KK E L I G.

Venlig hilsen,

og god vind

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at få de papirer i orden hurtigt, det ville ikke være første gang de tog røven på deres egen medarbejder´

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:48 | Låst

Betaler de ikke som Scandic Marketing Group ?

lav ekstra og måske får du løn..

Solgte Skrabelodder for dem til kræftramte børn, men så aldrig en kr ! De kom heldigvis i Kontant !

Mikkel

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 18:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib og andre

Jeg er ikke kommet ud af mediadirekt endnu, man kan blot sige at det er / var penge ud af vinduet, at indgå en samarbejdsaftale. for spørger du om jeg har fået noget udaf det kan jeg blot sige et STORT NEJ.  Men derimod har jeg fået mine kunde hendvendelser ved benarbejde, som du er bekendt med.Wink. Så må se at få sendt min opsigelse til dem.

Mvh

Jannie

Side 8 ud af 12 (120 indlæg)