Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirekt hvem kender dem?

Side 7 ud af 12 (120 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Til Mediadirekt

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige om jeg er en super tilfreds kunde hos Mediadirekt. Jeg bliver trukket ca 1500,- hver mdr. og hvad har jeg fået ?. Det kan godt være at man er synlig på nettet, men om man for kunde henvendelser ja det tvivler jeg på, og har opgive at tænke mere over det. Og jeg kan først opsige min aftale efter et år, så der er en rum tid endnu. Så vil da med spænding vente på kunde henvendelser og derved blive glædelig overasket.

Med venlig hilsen

Jannie Hemmingsen / JH service

Hej Jannie

Jeg kender intet til hverken dig eller MediaDirekt, men vil lige indskyde den bemærkning, at det ikke blot at nok at få en masse trafik og gode resultater i søgemaskinerne. Man skal også have et produkt og en hjemmeside der formår at konvertere de besøgende til kunder.

Jeg støder næsten dagligt på firmaer som har brugt oceaner af tid og penge på markedsføring i søgemaskiner, adwords, eller andre reklamemedier, uden at have brugt særlig meget energi eller budget på deres hjemmeside.
Og hvad skal man egentlig med 10000 besøgende på en hjemmeside hvis 0 af dem bliver til kunder?
Så er det vel federe at have 10 besøgende hvoraf 1 blive kunde?

Jeg ved ikke om det kun er en fejl lige nu, men dit website http://www.god-rengoering.dk/ giver mig lige nu en helt tom side - måske er det hjemmesiden den er gal med, eller er det tale om en helt anden side?

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 21:25 | Låst

Hej

Prøv at gå ind på www.god-rengoring.dk så vil du se siden og ikke den du skriver.

Med venlig hilsen

Jannie

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:31 | Låst
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 21:31 | Låst

Hmm.. Hvad er de keywords http://www.god-rengoring.dk/ skulle ranke højt på?

Lige tjekket dem der står i title (< 100 er når det ikke er blandt de første 100 resultater - ellers står position set fra min pc):

'Rengøring': < 100

'Kontorrengøring': < 100

'Tæpperens': < 100

'Billig rengøring': < 100

'Erhvervsrengøring': < 100

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 21:39 | Låst

Tusind tak for oplysning - den er rettet.

Jannie

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 21:41 | Låst

Hej Elias

Jeg har Mediadirekt - det er dem som plasere mig.

Mvh

Jannie

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:49 | Låst

Hej Jannie

Det kan undre mig lidt, at hvis du har haft et firma som MediaDirekt til at hjælpe dig med placeringer af det omtalte website, at de ikke har hjulpet dig med at få optimeret dit website rent indholdsmæssigt og teknisk så du har bedst mulige forudsætninger for at få gode placeringer i søgemaskinerne.

Der er virkelig mange ting at tage fat på rent teknisk og opbygningsmæssigt på dit website i forhold til SEO, og mange af tingene behøver nu ikke nødvendigvis være en stor opgave i forhold til hvor stort et udbytte du ville kunne få af at arbejde med og få optimeret disse ting.

Du er velkommen til at skrive til mig i PB eller på anden vis kontakte mig hvis du ønsker det uddybet, jeg vil helst ikke hijacke denne tråd alt for meget ved at sidde at ævle her om alt muligt, når nu tråden handler om MediaDirekt.

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:03 | Låst

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige - Jeg har indgået en aftale med dem, og forventer så at det er dem som placere mig som jeg skal ( bedst ) ifølge det de reklamere med og som aftalt. Men selvfølgelig kan det være derfor jeg er i tvivl om det vil give noget, da de kunde hendvendelser som jeg har modtaget er ved benarbejde.

Mvh

Jannie

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:16 | Låst

Hej Jannie

Mit bedste råd til dig er at bede om dokumentation for det arbejde de har udført, det behøver ikke være noget stort forkromet (som de færreste leverandører er interesseret i at bruge alt for meget tid på at udarbejde).  Det kan blot være en handlingsplan og beskrivelse af hvilke ting og tiltag de har gjort for at forbedre jeres website i søgemaskinerne - både offsite og onsite (dvs. både SEO-arbejde på internettet generelt, samt direkte på jeres website).

Når det så er sagt, så bør du nok overveje at få tilkoblet et analyse program (hvis du ikke allerede har det, kunne umiddelbart ikke spore noget i dit websites koder). Det kan fx være Google Analytics som bestemt kan anbefales. Det kan du finde ganske gratis her: http://www.google.dk/analytics/

Med en korrekt opsætning af analytics vil du bedre kunne spore hvad du får ud af arbejdet fra MediaDirekt eller andre som fremover hjælper dig med din markedsføring/seo og din hjemmeside.

Og det er således en uvildig statistik, stol aldrig 100% blindt på din leverandørs statistik og tal, da der kan være manipuleret eller blot udplukket i disse så de tager sig bedst muligt ud (det ser jeg ofte i branchen, desværre). 

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Fra  JH Service Skrevet kl. 22:22 | Låst

Hej Lars

Jeg siger tak for dine råd - og vil følge dem.

Mvh

Jannie

Side 7 ud af 12 (120 indlæg)