Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidligere ejer skal herut nu! - hvordan gør man det?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige nu fikset det med p-nummer, hvilket jeg ikke før har været obs på.Tak for tipset.

Det er nu ikke det, som har plaget mig. Jeg kan ikke fordrage at den person hægter sine forretninger op på min adresse - ligesom jeg slås på googlemaps om hvis nål der skal stå på fortovet. Jeg blev desuden ret flov, da jeg i en elevs påsyn, måtte overbevise en mand ,med stramt ansigt og mappe under armen, om at det altså var køreskolen og jeg, som boede på adressen - og at han måtte et andet sted hen og hente penge.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress Support:

Hvis han har oprettet og startet virksomheder efter han er fraflyttet adressen er det jo bedrageri at han stadg bruger den adresse

 

dette kan du blot melde til myndigheder så som

Skatte kontor og cvr

Bedrageri er yderst strafbart, så det vil være en god idé også at inddrage politiet.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Bedrageri er yderst strafbart, så det vil være en god idé også at inddrage politiet."

Rolig nu hvem siger der er tale om bedrageri?  Det virker mere til at det er Lone der ikke helt har styr på tingene.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ravn

Det var ikke ment som en konklusion til trådstarter, men blot en kommentar på at bedrageri ikke kun bør anmeldes til skat

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:

@Ravn

Det var ikke ment som en konklusion til trådstarter, men blot en kommentar på at bedrageri ikke kun bør anmeldes til skat. 

Så må du undskylde.  Men du kan være sikker på at SKAT eller Erhvervsstyrelsen nok skal kontakte politiet hvis de mener der er begået noget strafbart. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering: Jeg har ikke haft i tankerne at blande politiet ind i noget. Jeg er tilfreds hvis jeg slipper for, at fidusmanden klæber til adressen.

Det er korrekt, at jeg ikke anede en dyt om p-nummer. Jeg lærte om det i en fart - tak for info - og fik mig oprettet som jeg burde have været fra starten.

Uanset - med eller uden p nummer - så har min plageånd ikke noget at gøre på min adresse, så jeg har skrevet en mail til Erhvervsstyrelsen, og nu afventer jeg tingenes udvikling. Jeg må kunne tilkomme at have min adresse for mig selv - vil jeg mene.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)