Jeg har staaet for implementation af deres skrotsystemer paa en webshop, de er _saa_ uprofessionelle og de har ikke styr paa en skid. Det kostede webshop ejeren i omegnenaf 25.000kr at faa det tilfoejet fordi banken smoellede og trak det i langdrag og efterfoelgende har de faaet to ordrer den vej.
Hvis ikke folk kan betale med Visa/Dankort saa giv dem mulighed for at betale via en bankoverfoersel eller postopkraevning( og ja saa kan man ikke faa "e-handelsmaerket" ... men det spillede ogsaa falit dengang de begyndte at lege domstol og uddele ekstra straf til midtdata)
Jeg har staaet for implementation af deres skrotsystemer paa en webshop, de er _saa_ uprofessionelle og de har ikke styr paa en skid. Det kostede webshop ejeren i omegnenaf 25.000kr at faa det tilfoejet fordi banken smoellede og trak det i langdrag og efterfoelgende har de faaet to ordrer den vej.
Det var da en besked der er til at forstå Jeg siger mange tak MC, det var præcis sådan noget jeg havde på fornemmelsen.
Når man tænker på, hvordan bankerne agerer i det daglige, og hvordan de agerer via PBS, så kommer det egentlig ikke bag på mig.
Jeg vil gerne have så lidt med dem at gøre som muligt.
Og hvad E-mærket angår, så er det jo det rene kejserens nye klæder. Det er alt, alt for dyrt for at få et mærke, der viser(?), at jeg følger de regler, jeg hele tiden har fulgt.
Jeg har flere kunder der succes med Danske Banks & Nordeas netbetalinger.
Det er billigt og det er nemt at implementere
Jeg kan ikke forstå hvordan 2 netbetalings aftaler kan komme til at koste
DKK 25.000,-
Jeg har lige kigget på lidt data fra vores kunder og den omsætning der var
på Danske Bank's og Nordea's netbetaling i 3 kvartal var væsentligt
større en den omsætning der var på eDankort i hele 2006.
Mikael: Kan næsten forestille mig at bankerne var mere samarbejdsvillige med jer da i jo repræsentere et væsentligt stører kundegrundlag. Vi repræsenterede en enkelt virksomhed (godtnok en af de største her i DK men det var åbenbart ikke vigtigt) og så kunne de jo bare sylte vores henvendelser, forsinke dem, svare i øst når vi spurgte i vest, sende forkert / forældet dokumentation ... og så er 40 timer (25k) altså hurtigt gået.
Men hvis nu man selv laver det har tiden jo selvfølgelig ingen pris, så kan det godt være det kan betale sig. Det kan nok også betale sig bedre hvis man bruger en gateway udbyder som har det implementeret i deres eget system. Som f.eks. din løsning :) , men jeg forstod spørgsmålet som henvendt til hovedproduktet og der er det altså noget makværk.
Nå men jeg vil da godt svarer, mellem 6-7 % af vores ordre bliver betalt via Danske Netbetaling/Nordea e-Payment (Danmark)
Ja det kører gennem DIBS, ikke helt smertefrit, men 99% af tiden går det godt. Havde du sagt ewire puha sikker noget skidt, men hva der kommer også under 1% herfra.
Tallene er baseret på betalinger her gennem sommeren
Nå men jeg vil da godt svarer, mellem 6-7 % af vores ordre bliver betalt via Danske Netbetaling/Nordea e-Payment (Danmark) Ja det kører gennem DIBS, ikke helt smertefrit, men 99% af tiden går det godt. Havde du sagt ewire puha sikker noget skidt, men hva der kommer også under 1% herfra.
Tallene er baseret på betalinger her gennem sommeren.
Tak for tallene. Det er da en pæn sjat på de 6-7%, men ikke overvældende. Spørgsmålet er også om de kunder alligevel havde brugt dankortet, hvis der ikke var andre muligheder. Ewire-procenten er da lidt sløj.