Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge ind på wordpress?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg har problemer med at logge ind på min wordpress, da den siger forkert password, men når jeg skal have det tilsendt, sender den ingenting til mailen?

Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tusinde tak for hjælpen :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke gå på din hjemmesides database og finde den tabel der nok hedder wp_users eller sådan noget, finde din bruger der og ændre koden?

Bemærk at koden nok er krypteret, og jeg ved ikke lige hvordan wordpress krypterer, men du kan nok dekryptere den på en måde, søg eventuelt på google om emnet. 

Men ja, jeg har haft samme problem med en m5 krypteret kode, men jeg gik bare ind på databasen og lavede en ny kode. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar :)

Nu har jeg siddet og knørklet rundt med det uden held. Kunne jeg måske lokke dig til at prøve (vil gerne give en lille skilling for hjælpen)?

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne hjælpe dig hvis jeg kunne, men er ikke helt sikker på processen. Jeg prøvet lige at læse på hvordan man gør, hvis jeg kan løse det, skriver jeg lige til dig :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:

Kan du ikke gå på din hjemmesides database og finde den tabel der nok hedder wp_users eller sådan noget, finde din bruger der og ændre koden?

Bemærk at koden nok er krypteret, og jeg ved ikke lige hvordan wordpress krypterer, men du kan nok dekryptere den på en måde, søg eventuelt på google om emnet. 

Men ja, jeg har haft samme problem med en m5 krypteret kode, men jeg gik bare ind på databasen og lavede en ny kode. 

Passwordet kan skiftes via database. Wordpress har en guide til dette.
Se: http://codex.wordpress.org/Resetting_Your_Password   

Du kan ikke finde nogle online værktøjer som kan dekryptere et Wordpress password. 

MD5 er nemt at dekryptere og der findes et hav af online værktøjer der kan gøre dette for en, men ikke et Wordpress password. Da MD5en bliver viderekrypteret ved hjælp af /wp-includes/class-phpass.php som bliver opdateret i tabellen wp_users :-)


Med venlig hilsen
Bastian Jørgensen - Wordpress udvikler 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:
MD5 er nemt at dekryptere

Hej Bastian

Hvis du mener det, kan du så ikke dekryptere denne for mig

$1$/v89/I3O$RmfbY0hjC0s9Qayn63OtV1

/Niels

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du måske kunne hjælpe mig? :) Har godt nok set mig noget blind på det hele :/

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

som sagt så havde jeg ikk vildt meget styr på det :) men tak for linket til guiden, den må jeg lige gemme :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Flex Page ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har oplevet denne problemstilling mange gange før og kan sagtens hjælpe dig, hvis du ikke har fået det løst. 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen  

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg ikke, det ville da være rigtig skønt, hvis du ville hjælpe :) Du må meget gerne skrive til nataschaschmidt@live.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)