Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UrbanStreet designer søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg hedder Jan og jeg driver iøjeblikket et distributions firma med min makker Claus fra KBH. Vi har det sidste år prøvet at skabe et marked for et nyt og hot tøj mærke fra Los Angeles. Med flere agenter asnsatte rundt i Europa nu og ikke mindst stor media fokus på mærket i US, er vi og drengene fra Los Angeles godt på vej! ;)

- Vi er i tøjbranchen og har allerede bygget et solidt netværk op, hvilket betyder alt i denne branche, men vi kunne godt tænke os at designe vores egen lille kollektion. Vi vil satse på Cashmere produkter, alt i 100% fint cashmere. Vi ville starte med at få lavet Hoodies, sweetshirts med og uden lynlås.Vi ville satse på forskellige farver dog i bekrænset omfang. Vi har logistikken iorden, samples færdig klar og kinesisk kontakt til produktion. Det eneste jeg står og mangler nu er en designer til den udvendige del. Jeg søger en der selv lever livstilen fuldt ud, det kreative må meget gerne have samme stil som Artful Dodger, Triko, Ed Hardy etc...

Det her er hvad vi står for www.trueloveandfalseidols.com

Skriv hvis du interesseret,

Jan 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:35

Hej Jan,

Meget coolt tøj på sitet... Nu er jeg desværre ikke selv en der benytter jeres stil... Men jeg kan da sagtens anbefale jer at smide jeres opslag ind på www.projektopslag.dk - såfremt du ikke finder en designer-Amino der har mod på opgaven :)

Held og lykke med tøjet...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39

Hej Emil,

tak for informationen, det ser meget interesant ud og så er det jo altid rart med flere referencer på nettet.

Tak for det,

MVH

Jan Mogensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)