Jeg ville lige sende denne besked til alle butikker. Vi har netop startet et nyt Cash-Back/Rabat netværk i Danmark.
Rabatus.dk er Danmarks nye handels og rabat netværk til butikker og forbrugere. Når forbrugerne handler via Rabatus.dk kan de opspare rabatter som Rabatus betaler. Disse rabatter udbetales kontant til forbrugeren. Det foregår således at butikken betaler Rabatus.dk en kommission når der sker et salg. Denne kommission deler vi med medlemmet. Butikkerne opnår derved en meget effektiv markedsføring.
Det er gratis at være med og man kan når som helst opsige sit samarbejde.
Allerførst - Godt koncept, en flot side - og jeg ønsker dig held og lykke.
Jeg har (som du sikkert allerede har bemærket), tilmeldt min e-butik, og afventer nu bare at teknikken kommer til at spille - og så lige at kunderne begynder at fylde smykker i kurven :-)
Jeg har min shop på din side, men kunne godt tænke mig at få den flyttet til en anden kategori. Jeg prøvede at gå ind i "kontakt os" og nederst på siden trykke på "Nej, Mit spørgsmål er ikke i listen - jeg ønsker at sende en e-mail." ... det virker vist ikke helt efter hensigten !!! Jeg kommer ind på "log ind" siden !!!