Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den nye lov indenfor e-handel - Hvad gør I?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har nu læst om den nye lov indenfor e-handel, som skulle gøre det muligt for kunder at returnere brugte produkter og få tilbagebetalt varens værdi.

Nu vil jeg gerne høre hvad I gør? Modtager I brugte produkter overhovedet og hvad gør I med dem?

- Mange tak på forhånd

Venlig hilsen

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke meget anderledes end før, hvor kunderne også prøvede produkterne og er de ikke tilfredse, får de selvfølgelig deres penge tilbage.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Lino - og brug det positivt - går klart hvis der er grunde til at brugt = færre penge retur - som ikke må være bare fordi produktet er pakket ud og gået med lidt for at se om det passede.

Overvej en brugt salgs central hvis det er mange, men sandheden er, at kun ganske få vil returnere varer som de har brugt, og det er ikke værd at spille sin tid på bekymring om de helt få fljoser der altid findes - brug kræfterne på god service og udnyt den forbruger sikkerhed der er ved netkøb optimalt i din reklame

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Gerdes:
Jeg har nu læst om den nye lov indenfor e-handel, som skulle gøre det muligt for kunder at returnere brugte produkter og få tilbagebetalt varens værdi.

Har de brugt varen mere, end de har mulighed for i en butik. Så kan du fratrække det du mener, varen er faldet i værdi.

Læs Her

Kim

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Umiddelbart virker den nye lov meget fornuftig. Det vil dog i den kommende tid vise sig om hvorvidt virksomheder eller forbrugerne udnytter den fortrydelsesret som du omtaler.

Den nye lov betyder at du har min. 14 fortrydelsesret ved fjernsalg (e-handel) og ved handel uden for fast forretningssted. Det vil sige kunden kan returnere varen indenfor 14 dage, uanset om han har brugt produktet eller ej. Husk dog på at han kun kan få varens værdi - værditab (ved eventuelt brug).

Denne lov kan jo udnyttes fra begge sider, eftersom at det er virksomhederne som skal fastsætte eventuelt værditab, og kunderne kan udnytte fortrydelsesretten.

Mvh,
Rasmus Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)