Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Dansk - Tyrkisk oversætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 1. May 11
Indlæg ialt: 20
Fra  By Lomholt Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg er igang med at opbygge et samarbejde med nogle Tyrkiske virksomheder, og i den forbindelse mangler jeg en der kan  skrive og potentielt tale Tyrkisk, der er nemlig et par af dem der ikke skriver og forstår engelsk særlig godt, og derfor mangler jeg en der kan oversætte for mig fra Dansk til Tyrkisk. 

Arbejdsbyrder en er maksimalt 1-2 E-mail pr. dag i snit som skal oversættes, jeg forventer som udgangspunkt ikke de store telefon samtaler som skal oversættes. 

Arbejdet bliver selvfølgelig betalt, så skriv en PM hvis det kunne have din interesse, eller hvis du kender en der kunne have lyst til lidt ekstra lommepenge, så få ham / hende i kontakt med mig. :)

Med venlig hilsen

Lars Lomholt Jessen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars jeg har et lille konsulent firma altså mig selv og er mellem mand til business mellem Danmark og Tyrkiet. ellers har jeg en tyrkisk tolke uddannelse. Du kan skrive til min mail : ilhankolsuz@hotmail.com

håber det vil hjælpe

mvh

ilhan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Abdul-Ghani. Jeg kan tyrkisk, dansk og engelsk og har afsluttet gymnasiet med tyrkisk A. Jeg har desuden tyrkisk som modersmål og er derfor god til det. Jeg søger derfor en ufaglig oversættelses- eller tolkejob. Jeg har tidligere arbejdet med tyrkisk oversættelse af en billedordbog hvor mine evner og præcisitet har været yderst rost og dygtigt i forhold til indfødte tyrkere o.a. Jeg er desuden god til at koble tyrkisk og arabisk samt dansk og engelsk da jeg har læst en masse grammatik for hvert sprog. Derudover fik jeg 12 i tyrkisk som årskarakter...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)