Hej allesammen. Jeg har lige startet min socialnetværksside for musikere www.bandzone.dk. Siden giver mulighed for at komme i kontakt med andre musikere, få spillejobs, promovere sin musik og kunstneridentitet, samtidig med at folk kan hyre bands og musikundervisere på siden mm. Jeg kunne godt tænke mig at høre noget respons på, hvad i synes om siden, og hvad der kunne gøres bedre. Gerne også kom med ideer til hvilke forummer, der kunne være interesseret i siden. Mvh Christian Lüdemann |
Hej Christian
Generelt en ok side du har fået banket op her.
Jeg havde lige hurtigt tid til at kigge dine forskellige sider igennem på frontend. Jeg synes der er mange kanter i dit design.. Hvis du fjerner dem tror jeg designet vil fremstå flotte rent visuelt. Med de mange kanter, især i menuen, virker det meget skabelon agtigt.
På din underside Om Bandzone fylder din tekst hele undersiden i fuld bredde. Lav to kolonner og lav tekst i den læsretningen til venstre, og indsæt noget lækkert grafik til højre. Visuelt giver det mere indhold på siden. Forudsat folk ikke kender dit koncept er din om Bandzone side vel ret vigtigt?
Held og lykke med dit projekt :)