Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bandzone.dk respons

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har lige startet min socialnetværksside for musikere www.bandzone.dk. Siden giver mulighed for at komme i kontakt med andre musikere, få spillejobs, promovere sin musik og kunstneridentitet, samtidig med at folk kan hyre bands og musikundervisere på siden mm.

Jeg kunne godt tænke mig at høre noget respons på, hvad i synes om siden, og hvad der kunne gøres bedre. Gerne også kom med ideer til hvilke forummer, der kunne være interesseret i siden.

www.bandzone.dk 

Mvh

Christian Lüdemann

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:59

Hej Christian 

Generelt en ok side du har fået banket op her.

Jeg havde lige hurtigt tid til at kigge dine forskellige sider igennem på frontend. Jeg synes der er mange kanter i dit design.. Hvis du fjerner dem tror jeg designet vil fremstå flotte rent visuelt. Med de mange kanter, især i menuen, virker det meget skabelon agtigt.

På din underside Om Bandzone fylder din tekst hele undersiden i fuld bredde. Lav to kolonner og lav tekst i den læsretningen til venstre, og indsæt noget lækkert grafik til højre. Visuelt giver det mere indhold på siden. Forudsat folk ikke kender dit koncept er din om Bandzone side vel ret vigtigt?

Held og lykke med dit projekt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:29

Hey!

Jeg synes at din webshop, er rigtigt god!

Jeg synes det er et mega fedt intiativ, især også fordi jeg selv spiller guitar.

Selve hjemmesiden, er bygget meget godt op, generelt set.

Dog virker den meget "klodset" forstået på det måde, at den næsten bliver for brugervenlig, men udover det synes jeg den er fed.

Jeg håber din hjemmeside når langt!

Og Danmark har brug for flere folk som dig!

Mvh.

Ivan  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)