Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossister/Leverandører søges!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da vi er ved at starte egen virksomhed vil jeg høre om der er nogen grossister/leverandører der kunne være interesseret i et samarbejde.

Interessante varer: tøj, mindre baby udstyr, smykker, legetøg og evt fiskeudstyr.

Kender allerede  til div sider som alibaba og har pånuværende tidspunkter allerede et par billige leverandører i udlandet men send en mail eller webside adresse på hvad der kunne være interessant.

På forhånd tak.

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:01

Hej Nat.

Såfremt I ønsker at sælge danske kvalitetsprodukter, som ikke findes alle steder
skulle I tage et kig på www.visitdk.dk

Der er her mulighed for at få special designet jeres egne produkter, som henvender sig til en meget
stor kundegruppe. Klik selv ind og se mulighederne, indkøbspriserne og ikke mindst jeres fortjeneste.

Du er velkommen til at sende mig en mail, såfremt dette kunne have jeres interesse.

Held og lykke med virksomheden og på genhør.

Med venlig hilsen

PB

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:42
Hej Nat Kort og godt står jeg inde med et mindre parti eksklusivt modetøj til hhv. mænd. Der er tale om Calvin Klein, D&G, YSL, Ralph lauren m.m. Kunne det have interesse? Mvh Andreas Bødker
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:01

Hej!

Kig evt. på www.tojtilpoder.dk Det er mit børnetøjsagentur. Mærket er så småt på vej til danske netbutikker og de første feedback fra kunder er: at man får rigtig meget for pengene.

Send mig en PM så kan jeg forklare lidt mere 

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:37

hej

jeg kan klare få smykker,dametasker  og meget andet forskelligt, men tjek denne side www.nielswt.fscstore.com hvis du falder over noget er du velkommen til at sende en forespørgelse på antal samt pris, som jeg finder til dig.

Mail mig på nm@mail.tele.dk

MVH Niels 

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:37

Hej nat

Vi kan hjælpe dig med Italienske smykker.

Læs mere på vores hjemmeside om smykker engros.

Vi tilbyder både engros-salg men også dropshipping såfremt det skulle have interesse  

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:14

Hej

Vi leverer yderst moderne armbånd til kvinder i alle aldre

se www.jewls.dk og skriv for priser og info. Avancen er god og de er lette at omsætte! :)

VH

Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)