Da vi er ved at starte egen virksomhed vil jeg høre om der er nogen grossister/leverandører der kunne være interesseret i et samarbejde.
Interessante varer: tøj, mindre baby udstyr, smykker, legetøg og evt fiskeudstyr.
Kender allerede til div sider som alibaba og har pånuværende tidspunkter allerede et par billige leverandører i udlandet men send en mail eller webside adresse på hvad der kunne være interessant.
Såfremt I ønsker at sælge danske kvalitetsprodukter, som ikke findes alle steder skulle I tage et kig på www.visitdk.dk
Der er her mulighed for at få special designet jeres egne produkter, som henvender sig til en meget stor kundegruppe. Klik selv ind og se mulighederne, indkøbspriserne og ikke mindst jeres fortjeneste.
Du er velkommen til at sende mig en mail, såfremt dette kunne have jeres interesse.
Hej Nat
Kort og godt står jeg inde med et mindre parti eksklusivt modetøj til hhv. mænd. Der er tale om Calvin Klein, D&G, YSL, Ralph lauren m.m.
Kunne det have interesse?
Mvh
Andreas Bødker
Kig evt. på www.tojtilpoder.dk Det er mit børnetøjsagentur. Mærket er så småt på vej til danske netbutikker og de første feedback fra kunder er: at man får rigtig meget for pengene.
jeg kan klare få smykker,dametasker og meget andet forskelligt, men tjek denne side www.nielswt.fscstore.com hvis du falder over noget er du velkommen til at sende en forespørgelse på antal samt pris, som jeg finder til dig.