Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb på kredit for kunder hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu vil jeg lige starte med at sige, at jeg ikke vil oplyse nogle firma navne - så er det sagt.

Sagen er den, at jeg har en aftale med en (navn) om at kunder på min shop, kan bruge dem som betalingsmetode, hvor kunden så får forskellige afdragsmuligheder mv. For tiden er max grænsen 2.000 kr. pr. kunde (Hvilket var helt fint da aftalen blev lavet)

(navn) har flere gange over snart 3-4 mdr. lovet at max grænsen vil blive ændret til 10-12.000 kr., hvilket jeg ser frem til, da min gennemsnit ordre er steget betydeligt og derfor er de 2.000 kr. alt for lidt.

Jeg kan se at det koster mig rimelig store ordre (i mine forhold) at max grænsen ikke bliver hævet, selv om det er lovet. Så derfor overvejer jeg om der er andre der kan tilbyde samme ordning, bare med et højere kredit max?

Til sidst vil jeg lige tilføje at jeg ingen problemer har haft med (navn) og sammenarbejdet virker fint, dog kan jeg snart ikke vente længere på at den max. kreditgrænse bliver forhøjet, da det koster en del på den mulige omsætning desværre. Sidste mdr. var det X0.000 kr. og i denne mdr. har det ramt X.000 kr. allerede

Venlig hilsen

Henrik

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Klarna er jo efter stor succes i Sverige startet op i Danmark.

Jeg kender dog ikke til deres kreditgrænser.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)