Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

28-årig teksforfatter og oversætter søger plads i kreativt kontorfællesskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger pr ca. 1. januar 2008 en plads i et farverigt kontorfælleskab (vesterbro, frederiksberg, nørrebro). Ca. pris 2000 kr pr måned. Glæder mig til at høre fra jer.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 13:57

I Ringstedgade nr 4 har vi plads. Kig gerne forbi.

MVH

Jon Hauge 

Tilmeldt 28. Nov 07
Skrevet kl. 21:17
Prøv at chek - www.eagles-nest.dk - kunne være noget for dig. Et fedt fotostudie i fyldt med unge kreative. Studiet ligger i Schillerhuset i Nannasgade 28, hvor der udover dette studie er ca. 30 andre etablerede kreative virksomheder. Hilsen Rasmus Højlund Rasmussen
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 13:38

Hejsa

Vi har et par tomme til 2500/md stående. Vi er et it/www firma på fem mand der har lidt freelance designere og andet siddende. Vi har 300 m2 centralt på Nørrebro bag Empire Bio. Fri internet. Fornuft frokostordning. Byens bedste espresso maskine, møderum sofa og al det der. Pladserne er ledge til umiddelbar overtagelse. 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:47

Jeg kan ikke tilbyde dig en plads, men jeg har brug for en tekstforfatter til vores hjemmeside.
Vi har skrevet det nødvendige, men det kunne godt trænge til en kærlig hånd!

Skriv mig en mail hvis det har interesse. Du kan evt. kigge forbi vores hjemmeside og se hvad det er der er snak om www.nordicmatch.dk

Held og lykke med at finde et sted at holde til!

Mvh. Umut Ucler

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 29. Oct 07
Skrevet kl. 15:00
Kære Umut Ucler, Er det primært en korrekturlæser i har brug for? Eller skal i også have lavet ny tekst til hjemmesiden? Kontakt mig endelig via min hjemmeside www.sofievoller.dk og vi kan snakke nærmere om det. Mange hilsner, Sofie Voller
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)