Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underholdningssite - bedømmelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Danish Web Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ny her på Amino kunne jeg godt tænke mig at få en bedømmelse af mit site www.hyggestedet.dk
og hvad i evt. synes man kunne lave bedre på et site i denne kategori som er underholdning.

Siden indeholder sjove filmklip, sjove billeder, spil, babes, debatforum m.v.
Jeg har over 10.000 besøgende om dagen og over 1 million hits pr. dag.

Mvh.
Henrik Nielsen
www.hyggestedet.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 12:22

Jeg kan kun vudere siden som alm. bruger.

Synes designet er fint og enkelt, men alle reklamer irretere mig, men det er nok bare mig :)..

Kan godt lide din babe sektion :) nok fordi jeg er en mand :D

Men er godt nok overrasket over du har så mange besøgende det synes jeg er flot :) og 1 mio hits er ikke så lidt :)..

mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:37

Udfra dine oplysninger om sitet ville jeg ikke ændre et eneste punktum. Det lyder jo til det hele virker som det er. Hvis du har så mange besøgende, så start istedet med at undersøge hvordan du kan tjene penge på sitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:11

Damn, du kan altså tjene kassen på dit site. Smile
Det skal bare lige gøres rigtigt!

Men til dit spørgsmål om forbedringer, så synes jeg helt klart du skal have fat i en anden host. Din side var irriterende langsom efter min mening.

Godt gået med de besøgende du har! Yes

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Varde
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Fra  Danish Web Skrevet kl. 21:43

Tak for det, synes da det er positivt hvad i alle har svaret.. Ved godt reklamer er belastende men det er jo dem man skal leve af.. Wink
(Det koster rimelig meget at drive en side med så meget trafik!!)
Og nu når du (studenten) siger du synes den var langsom, det lagde jeg godt mærke til i aften men det er faktisk rigtig lang tid siden den har kørt langsom som i aften - så du var lige uheldig.. :-) Og igen det er altså ikke nemt at finde nogen der vil hoste mig pga. alt den trafik.... Jeg har delt det lidt op så mit debatforum og mine filmklip ligger på en server i tyskland og allerede efter 14 dage skrev de tillykke til mig at jeg havde slået rekorden for trafik.. hehe Embarrassed Det var vist noget med 1500 gb. på 14 dage.. Og så tager vi altså kun om filmklip og debatforum som det eneste...

Jeg har også skrevet i et andet område vedr. indtægt da det også er det jeg vil prøve at arbejde lidt på da det jo også er lidt rart at få noget ud af alle de timer man bruger på sådan en side... Men det kender i jo nok alle til...

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:39

Hej Henrik,

Først vil jeg da også lige sige at det er super flot at du har fået så mange hits og besøgende... Det er jo helt igennem nice, når man kan få det op og stå.
Well, og man kan ikke lade være med at grine lidt når folk skriver "reklamerne er lidt irriterende", "orw, men du kan virkelig tjene penge på det" - ja de to ting hænger jo desværre sammen normalt ;)

Ang. designet - er det relativt grimt og gennemsnitlig for et "alt for en fyr der keder sig"-website...
Det er bestemt ikke ment ondt - men sådan betragter jeg nok den type sider generelt.
De er simpelt designet med "for meget på en gang" og logoet/topbanneret ligner det der er på alle andre sider.....

Ang. indholdet - så kommer jeg der nok kun den ene gang jeg allerede har været der...
Vil jeg finde sjove filmklip går jeg direkte til udbyderne, og vil jeg se kønne kvinder, så kender jeg også nok steder til det... og ville jeg se danske narcissistiske model-wannabees så ville jeg købe et M-blad eller noget andet "fint"....
Undskyld, ville ikke lyde som en sur gammel mand, men jeg synes virkelig vi i Danmark er synket hen i "Paradise Hotel"-underholdning... hvilket generelt er ved at blive for meget i for mange medier!

Dit website's succes viser at du har noget af det der skal til - herfra ville jeg sige... Lav noget unikt...
Well, det er selvfølgelig heller ikke nemt - men hvor ville jeg gerne se en side der kunne tilbyde noget nyt på det område.

Det var lige min kritik, og du må naturligvis have i hovedet - at selvom jeg har alderen, så er jeg bestemt ikke en del af din målgruppe... så der er andre hvis udsagn er vigtigere ;)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 15:21

Henrik

Hvordan får du det thumbnail billede med i søgeresultaterne på google ??

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:09

Først og fremmest vil jeg sige, at det er super godt gået, at du på hobbybasis har formået at skaffe så mange besøgende.

Hvis jeg drev siden, ville jeg hyre en freelancer til at redesigne og reprogrammere din hjemmeside, så samtlige kategorier (filmklip, billeder, forum, etc.) blev integreret på ét design. Det er en noget blandet brugerfornøjelse at gå fra det grå design til det blå og komplet anderledes forum-design.
For det første er siden helt ekstremt uoriginal at se på, og det er stort set den eneste grund til at jeg benytter en side som sveden.dk i stedet. Hyggestedet har _langt_ mere indhold og har flere brugere derinde, end sveden har. Desværre er den bare så utiltalende rent designmæssigt, at jeg simpelthen ikke har lyst.

For det andet vil der være en hel del loadtid at hente på en reprogrammering af siden. Jeg har lige kort skimtet din kildekode igennem, og det er vanvittigt så meget slamkode der er.

For det tredje. Hvis du på noget tidspunkt vil indføre en eller anden form for betaling; det være sig brugerbetaling, en shop eller lignende, så er alene designet nok grund til at størsteparten af dine potentielle kunder hopper fra. Med 10K unikke besøgende om dagen er det simpelthen bare en alt alt ALT for stor mulighed, der bliver spildt.

Det lyder måske hårdt, men det er med garanti en udgift der vil hentes ind på længere sigt!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)