det kan jeg heller ikke se - jeg ville bare lade dem overdrage den, og hvis skat så skulle reagere fordi de ser en holding konto blive overdraget - så har du let ved at forklare fejlen og så ville jeg ikke gøre mere ud af det - med mindre din revisor ikke synes om det - jeg ville bare sige - overdrag og gøre det i et brev til banken
Venligst korriger konto xxxxx så den i stedet for at være tilknyttet holding tilknyttes min person. Kontoen har aldrig skulle tilhøre holding, og det eneste beløb der står på den, er en nettoløn efter skat, udbetalt til mig fra drift - deraf navnet lønkonto. Kontoen har altid været min personlig og beløbet har aldrig indgået i holdings regnskab.
Det har du så også hvis skat mod forventning skulle reagere, men hvor for skulle de det - der kan da sagtens har været et tilgodehavende for et udlæg eller andet som du skulle ha i holding.
Enkelt alternativ - flyt beløbet til en privat konto og luk den konto der ved fejl er i holding sammen med lukningen af holding?
Jeg ville ikke gøre meget mere besvær ud af det hvis banken kan overdrage for at være ærlig. Hør revisor eller vent på Arguins for dobbeltcheck