Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke spørgsmål skal jeg stille mig selv?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg søger råd fra dem som selv har oplevet komplikationer i forbindelse med at starte deres egen virksomhed, men samtidig være i tvivl om hvad er det præcist jeg gerne vil lave??

Jeg har en masse ideer og brancher/grene jeg gerne vil arbejde med, og som interessere mig… men jeg har bare følelsen inden i der siger "hov hov, hvad er det præcist jeg gerne vil lave, hvilken virksomhed er det lige jeg prøver at stable op, Hvad er det der mangler"

Jeg søger råd i form af, hvilke spørgsmål er det jeg skal stille mig selv for at få svar på de indre spørgsmål… for at afklarer mine styrker og svagheder.. 

Hvilke tanker har i selv gjort jer, da i skulle starte en virksomhed… ?

Vh. lars Pedersen

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Train4More Skrevet kl. 17:53

25 visninger… ingen råd ??

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:57

Hej Lars! 

Som en slags ung coach/mentor vil jeg da rigtig gerne hjælpe dig videre!

For at kunne afgøre dine svagheder og styrker er det en rigtig god ide at kende sig selv. Start stille og roligt ud, sæt dig ned en eftermiddag/aften, tag en kop sort mokka(eller hvad du end foretrækker) og find det bedste redskab der finder frem. Din Kinabog eller A4-blokken! Så sætter du dig ned, stille og roligt, tager lige en dyb indånding og så sætter du gang i de små grå! Start med at skrive alt ned du har styrker - alt - generelt bare alt hvad du synes du er god til. Hernæst gør du det samme med svagheder. Dette kan godt virke svært, så derfor skriver du absolut ALT ned du tænker når du gør det. Efter du hra gjort det så sætter du mere "struktur i det". Start med at sortere væk tingene som evt. ikke har relevans til det, eller som du føler ikke passer ind. Det skal korte listen ned. Til sidst burde du sidde tilbage med noget der kan illustrere det.

Hilsen
Mads 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Train4More Skrevet kl. 18:01

tak for svar :) det var egentlig også min plan at gøre nået lignende...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:07

Hvis du står og mangler en mentor, så vil jeg rigtig gerne hjælpe dig videre med at komme fra ide til det jeg kalder "realisering"! 

Smid mig en besked på Mads@bjergoe.com hvis det har interesse!  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)