Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankoverførelse på hjemmesiden

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en hjemmeside bygget op fra bunden, og vil gerne have bankoverførelse på siden. Den er specielt kodet sammen, og benytter ikke nogen af de populære opensource systemer som Wordpress, Magento, Prestashop osv.

Hvordan får jeg installeret dette? 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 02:22

Den leteste og måske billigste måde er integration med nogle af de eksisterende betalingsgateways  som epay og quickpay. Hvis du ikke kan klare det selv, kan du sikkert finde en freelancer her på amino.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 14:09

Hvis man vil undgå en integration med de betalingsgateway, og lave sin egen. Er dette muligt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:24

Så skal du nok have fat i en bank der kan tilbyde dig en form for API hvor du kan se betalinger - medmindre du vil sidde og godkende betalinger manuelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Hvis det bare er bankoverførsel, er det jo bare at skrige reg+konto nr på siden, en bankoverførsel kan som sådan jo ikke laves/automatiseres via en standard webshop..

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:54

Hej

alt er muligt - spørgsmålet er nok mere om det kan svare sig.

Hvorfor vil du gerne undgå en betalingsgateway ?

Hvis formålet er at spare ex. 150,-/mdr. ved at lave det selv tror jeg roligt jeg kan skuffe dig m. at det regnskab ikke går op :)

vh

thomas jensen

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:17

Hej Thomas.

Hvorfor kan det ikke betale sig :) Uddyb gerne . . .

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 22:22

Hej

Fordi etablering af en betalingsgateway fordrer ok megen kode og en stribe (dyre) certificeringer. Herefter følger der en drift af noget som er lidt mere komplekst og oppetidskritisk end et webhotel til 9,-/mdr.

En betalingsgateway er en volumenforretning hvor der ikke tjenes voldsomt på en kunde - der skal mange til. Hvor mange nok skal henregnes i tusindvis før du har de faste omkostninger hjemme.

Grundlæggende er jeg uforstående overfor at det skulle være nødvendigt at uddybe :)

vh

thomas jensen

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:25

Starter93:

Hej Amino.

Jeg har en hjemmeside bygget op fra bunden, og vil gerne have bankoverførelse på siden. Den er specielt kodet sammen, og benytter ikke nogen af de populære opensource systemer som Wordpress, Magento, Prestashop osv.

Hvordan kan jeg ikke fortælle. Men bankoverførsel er bestemt vigtigt at tilbyde. Ca. 5-10% af mine ordrer kommer via bankoverførsel.

Mvh

www.taeppebutikken.dk

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Starter93:

Hej Amino.

Det er en god ting at give mulighed for at betale med bankoverførsel.

5-10% af mine kunder vælger denne betalingsform i www.tæppebutikken.dk

Mvh Ulven

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)