Jeg har en hjemmeside bygget op fra bunden, og vil gerne have bankoverførelse på siden. Den er specielt kodet sammen, og benytter ikke nogen af de populære opensource systemer som Wordpress, Magento, Prestashop osv.
Den leteste og måske billigste måde er integration med nogle af de eksisterende betalingsgateways som epay og quickpay. Hvis du ikke kan klare det selv, kan du sikkert finde en freelancer her på amino.
Så skal du nok have fat i en bank der kan tilbyde dig en form for API hvor du kan se betalinger - medmindre du vil sidde og godkende betalinger manuelt.
Hvis det bare er bankoverførsel, er det jo bare at skrige reg+konto nr på siden, en bankoverførsel kan som sådan jo ikke laves/automatiseres via en standard webshop..
Fordi etablering af en betalingsgateway fordrer ok megen kode og en stribe (dyre) certificeringer. Herefter følger der en drift af noget som er lidt mere komplekst og oppetidskritisk end et webhotel til 9,-/mdr.
En betalingsgateway er en volumenforretning hvor der ikke tjenes voldsomt på en kunde - der skal mange til. Hvor mange nok skal henregnes i tusindvis før du har de faste omkostninger hjemme.
Grundlæggende er jeg uforstående overfor at det skulle være nødvendigt at uddybe :)
Jeg har en hjemmeside bygget op fra bunden, og vil gerne have bankoverførelse på siden. Den er specielt kodet sammen, og benytter ikke nogen af de populære opensource systemer som Wordpress, Magento, Prestashop osv.
Hvordan får jeg installeret dette?
Hvordan kan jeg ikke fortælle. Men bankoverførsel er bestemt vigtigt at tilbyde. Ca. 5-10% af mine ordrer kommer via bankoverførsel.
Hvordan får jeg installeret dette?
Det er en god ting at give mulighed for at betale med bankoverførsel.