Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du en sælger med drive og som er ihærdig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter noget samtale med en salgscoach villet prøve at begive mig ud i at freelance sælge, eller blive ansat som sælger på fritidsbasis! Jeg interessere mig meget for salg, og kunne rigtig godt tænke mig at blive bedre - derfor dette opslag. I følge af at jeg gerne vil blive bedre, og øve mig søger jeg nogle der kan tage mig ind under deres vinger (måske med deres produkter) og hjælpe mig videre derfra. Jeg bor i Struer men er dagligt i holstebro, og kan tage togforbindelser.Det mest optimale ville være noget hjemmearbejde.


Jeg har interesseret mig for salg i lang tid nu, og har prøvet med lidt forskelligt. Salg gennem telefon prøvede jeg i en kort periode, men fandt det hurtigt for indviklet og følte det jeg solgte ikke rigtig var mig (webdesign + hjemmeside løsninger). Så jeg tænker det skal være et form for produkt i stedet! Min nuværende arbejdsgiver som jeg arbejder med og hjælper med at lave noget lagerføring/andre ting beskriver mig som følgende at have:
Drive - Gå på mod - Fokuseret - Grundig - Hurtig - Kvik til at komme ind i tingene etc. Jeg har også mange andre "Reviews" af tidligere arbejde!

Jeg er desuden "kun" 17 år gammel, og går dagligt på HHX. Tag ikke fejl af min alder idet, jeg kan meget mere end folk går og forventer ;) 

Nogle der kan hjælpe mig videre, eller ønsker at give mig en chance ?


Hilsen Mads Bjergø Grønning

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er partner på www.breakbuddy.dk vi kunne godt bruge noget salgspower. Vi er et lille startup, så det bliver lige på og hårdt og elendig betaling for en dårlig sælger. Du kan eventuelt gå ind på vores hjemmeside og give mig et kald. Jeg skal naturligvis nok geare dig til salget, og arbejdet selv med salgstræning af iværksættere. Nå lang historie kort. Send mig en PM med dit tlf nr. så kan vi lige aftale nærmere.

Mvh Jens

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Op  B-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)