På vejen af min kæreste stiller jeg spørgsmålet: Hvilken Hostet shopløsning skal man vælge, hvis man ikke nødvendigvis vil ruineres af den månedlige afgift og ikke selv har de store evner ind for kodning osv. Hun har tidligere kigget på Danhost's, nu gamle shopløsning, som jeg vil tro var opbygget helt fra bunden. Administrations delen ligner ihvertfald ikke noget jeg har set før. Denne shop løsning var hun meget vild med, da den var utrolig brugervenlig, til fornuftig pris og med utrolig gode muligheder for at opsætte design uden nogen form for teknisk viden. Men desværre har denne løsning ikke mulighed for lagerstyring på de enkelte varianter, hvilket er en funktion hun har brug for. Shoppen er en førstegangsshop så udover ovenstående funktion, skal der blot være alle normale funktioner. Hun har prøvet både wanmafind, smartweb og Danhost's nye shop, som alle er bygget op fra Prestashop, men disse er alle for avancerede til hendes behov. Så kom frisk med nogle forslag! Og beklager hvis emnet har været oppe før, kunne ikke specifikt finde noget på emnet. De bedste hilsner. Dennis Ahlmann |
I næste uge starter vi op med Shopsy, og her har du mulighed for lagerstyring på varianter. Feks en tshirt i small, rød.
Hvad for en pris leder du efter? Ville det feks være interessant for dig at få lavet en shop gratis, hvis du feks betalte et fuldt års abonnement?
Hvis du har lyst til at vide mere om hvad jeg tilbyder, så kontakt mig via PM.