Jeg søger et dansk WebHotel (udover Surftown) der kan tage imod mit ".af" domæne, da jeg gerne vil flytte væk fra Surftown, synes deres servere er rigtig langsomme.
Meebox siger, at de desværre ikke kan tage imod min følgende hjemmeside: karawbar.af
Er der et WebHotel i vil anbefalde som har hurtige server, god service samt kan have tag imod alle domæner?
Ud fra hvad jeg kan se på whois, er domænet stadig registreret hos 101domain.com, og at det bare er navneservere der køre på surftown - dette betyder at du burde kunne logge ind hos 101domain.com - ændre navneserverne til en anden udbyder - og alle udbydere burde supportere .af domæner - nogle sælger dem måske ikke - men jeg ved enhver cPanel server kan tage .af domæner :)
Så du kan tage enhver host, og forsætte med at betale fornyelse af domænet hos 101domain.com
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg ved ikke hvem der har oplyst dig, at vi ikke tager i mod .af-domæner. Vi kan hos Meebox GODT tage i mod .af. Hvis du ønsker at bestille det, så vil jeg råde dig til at kontakte salg her: