Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegneprogram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et tegneprogram til at tegne saunaer. Det må gerne være 3D men 2D kan også gå.

Jeg har fået anbefalet Deltacad, men ville hører om andre kunne anbefale andre tegneprogrammer. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kommer an på hvor meget du vil give, men Autocad eller Revit er også 2 gode programmer. Hvor Autocad er et 2d program, der også kan bruges til 3d tegninger. Revit er et 3D program, hvor man lave 2D snit i og så tilføje forskellige elementer

Men det er dog ret dyre programmer skal det siges

vh

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder som om, at du skal bruge et relativt enkelt program, så jeg vil ikke anbefale nogle af de store prof tegneprogrammer (AutoCAD, Revit, ArchiCAD, Microstation etc.) De koster også en bondegård!

I stedet kan du f.eks. starte med at downloade et gratis tegneprogram (søg f.eks. efter "free drawing software" eller "gratis tegneprogram"), men vær naturligvis opmærksom på malware og den slags.

Et anden mulighed er AutoCAD LT, som "kun" koster et sted mellem 10- og 15.000.

mvh

Jan Grenov

www.grenov.dk

Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil mene du kan klare dig med et gratis program fra google. (google sketchup) og det er meget nemt at lære, hvis du ikke allerede har kendskab til det, og der er meget hjælp at hente på nettet.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra du kigger på programmer i lavpris segmentet så vil jeg også anbefale sketchup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)