Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udelukkende Mobil betalinger på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Hvor komfortable ville i være med at bruge diverse mobil betalings muligheder der er der ude for tiden.

Jeg tænker:

Swipp

Mobile Pay (når det officielt bliver lanceret til webshops)

Jeg har også set på disse

http://fortumo.com/

http://www.txtnation.com/  

Ville i finde et andet sted, at bruge jeres penge hvis ikke i kan betale med normale kort? 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:57

Nogen ville være ligeglade men i bund og grund er det jo en vanesag at man betaler med kort for nuværende men netop den vane ville jo nok holde største parten af de mulige kunder væk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:57

idag klart ja hvis ikke det var en af de få godkendte shops til mobilepay, da disse løsninger ikke må bruges som betalingsløsning i webshops.

Når de engang må det for alle, så bliver det, som det er idag for de der er i prøveperiode - en noget anden form for mobilepay end den alm. Den almindelige er jo som en kontant betaling og den kan ikke trækkes tilbage

Erhvervsløsningen til webshops foregår i princip som kortbetaling = trækkes via tilknyttet kredit og pengene kan derfor trækkes tilbage af kunden som vil kortbetalinger idag ligesom der kan trækkes penge tilbage hvis penge ikke sendes retur ved kundereturnering inden for 14 dage

Jeg ved ikke hvad prøve-net-shops betaler for mobilepay, men mit gær er, at det som betalingsløsning koster noget ganske andet, end det vi kender idag for mobilepay som kontant betaling i butikker og mellem personer

Når det er almindeligt udbredt kan det sagtens tænkes at folk vil benytte det, da sikkerheden er helt som ved kortbetaling men om det så regnskabsmæssigt for kunden er et yderligere lag kan jeg ikke overskue

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:15

Jeg kender ik sikkerheden ved mobilepay, jeg har slet ik sat mig ind i den, og den uvished gør, at jeg ville handle et andet sted. Der er en grund til, at folk betaler med kort, hvilket blandt andet er sikkerheden, hvis varen ik dukker op. Og den sikkerhed vil jeg gerne have, også selvom det hos nogle få shops koster et gebyr...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:26

Fashion-Seller:
og den sikkerhed vil jeg gerne have, også selvom det hos nogle få shops koster et gebyr...
Fashion-Seller:

Jeg betragter det som at det hos ALLE shops koster et gebyr svarende til korttypen. Dankort langt mindst, andre kort og PayPal langt mere. Om butikken skjuler det i prisen eller tager det åbent og synligt er for mig samme sag - for jeg ved den omkostningen findes med i prisen - helt som fri fragt vel generelt gør Smile Også jeg betaler gerne gebyret for sikkerheden

Jeg kender ik sikkerheden ved mobilepay

Findes i princip ikke = ren kontant betaling og må derfor kun bruges i fysiske butikker hvor der er kontant betaling eller mellem personer.

Ca 10 netshops kører forsøgsordning med DDB og her er mobilepay sikkerhed helt som med kort, da det køres via det underliggende kreditkort og prisen for shoppen er så sikkert også som ved alle andre løsninger - og en pris skue der kan anvendes fremover - som alle andre gebyrer :)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:45

Jeg syntes det en spændende overgang vi går i møde.

Kan bankerne overbevise forbrugeren om det er sikkert nok til online køb.

Kan udenlandske spiller komme ind og konkurrere.

Apple har vist også noget i gæret og mund ikke de andre store mobil giganter følger trop med det samme. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)