WebPageTest.org har nu oprettet et testcenter i Danmark, som nu gør det muligt at teste din hjemmesides performance fa en lokation i Danmark, hvilket ikke har været muligt før.
Bruger du værktøjer til test af din hjemmesides performance og hvilke ?
Ja, webpagetest.org kan nu køres fra en dansk lokation også. Rigtig fedt, fordi vi nu kan teste hastighed som DK baserede brugere oplever den. Den danske lokation understøtter i øvrigt også tests med 3G mobilforbindelser.
Jeg har brugt webpagetest.org gennem flere år. Det er i mine øjne det bedste værktøj til uafhængige repetérbare hastighedsmålinger og til at finde flaskehalse. Desuden måler det, som et af de få, den oplevede sideloadtid, kaldet Speed Index.
WebPageTest.org har nu oprettet et testcenter i Danmark, som nu gør det muligt at teste din hjemmesides performance fa en lokation i Danmark, hvilket ikke har været muligt før.
Bruger du værktøjer til test af din hjemmesides performance og hvilke ?
Hej
Synes ikke det virker rigtigt, den står bare på waiting. Pingdom er det jeg bruger, og så ellers denne plugin
Tester jeg fra internet explore på WebPageTest.org har jeg tit oplevet at testen fryser fuldstændig. Til gengæld kører testen udmærket på Chrome. Holder lige plugin i ærindring til jeg hopper over på wordpress.