Hej gæve iværksættere på Amino. Jeg er en yngre fyr, der går på handelsskolen, pt 1.g'er. Jeg er ved at kigge på nogle projekter, for at skabe et selskab. Lige nu, har jeg øjne for at købe et firma, der gør sig en for bookmaker verdenen. Jeg har søger folk, der kan begå sig med hjemmesider, og og har lige så meget energi for dette som jeg. Gaveodds.dk Hedder firmaet, som egentlig sælger odds, til sine kunder. Det er meget simpelt, måske lidt for simpelt, og jeg har allerede nu et par ideer, der skal forøge værdien og indtjeningsmulighederne. Jeg søger som sagt en partner, gerne en ung, der har forstand på IT. Jeg har ikke den store erfaringer med at opdatere hjemmesider, men man kunne jo være heldig at finde en. Jeg synes, at resten af detaljerne, skal diskuteres indbyrdes, og så kan vi finde ud af tingene der. Mvh Kasper Asmussen |
kasper96asmussen:Jeg søger
som sagt en partner, gerne en ung, der har forstand på IT. Jeg har ikke den store erfaringer med at opdatere hjemmesider, men man kunne jo være heldig at finde en.
Hvad tilbyder du selv til projektet?