Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger parter ( ung )

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gæve iværksættereAmino

Jeg er en yngre fyr, der går på handelsskolen, pt 1.g'er. Jeg er ved at kigge på nogle projekter, for at skabe et selskab. Lige nu, har jeg øjne for at købe et firma, der gør sig en for bookmaker verdenen. Jeg har søger folk, der kan begå sig med hjemmesider, og og har lige så meget energi for dette som jeg.

Gaveodds.dk

Hedder firmaet, som egentlig sælger odds, til sine kunder. Det er meget simpelt, måske lidt for simpelt, og jeg har allerede nu et par ideer, der skal forøge værdien og indtjeningsmulighederne. 

Jeg søger

som sagt en partner, gerne en ung, der har forstand på IT. Jeg har ikke den store erfaringer med at opdatere hjemmesider, men man kunne jo være heldig at finde en. 

Jeg synes, at resten af detaljerne, skal diskuteres indbyrdes, og så kan vi finde ud af tingene der. 

Mvh Kasper Asmussen

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:31

kasper96asmussen:

Jeg søger

som sagt en partner, gerne en ung, der har forstand på IT. Jeg har ikke den store erfaringer med at opdatere hjemmesider, men man kunne jo være heldig at finde en. 

Hvad tilbyder du selv til projektet?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 17:44

Det er klart, arbejdsopgaverne skal rimelig fordeles. Jeg vil meget gerne lære, at håndtere hjemmesiden, så man ikke er afhængig af personen der normalt styrer hjemmesiden. 

Dog vil jeg personligt, tage mig af markedsføringen, som jeg betegner som rigtig vigtig. Men som jeg siger skal alle de andre opgaver fordeles rimeligt.

Opgaverne er som sådan ikke meget svære, og der er ikke mange af dem. Vi skal opdatere vores hjemmeside med de forskellige odds, og hvordan dagens resultat er gået. Alt dette kan jeg specificere yderligt. Ud over det, skal vi personligt sende de odds, som vores medlemmer jo betaler for.

Så det vil være meget ligeligt fordelt, hvor man kunne forestille sig jeg tog mere af ''papir arbejdet'' eller de øvrige arbejdsopgaver fx inklusiv markedsføring

:)

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:45

Du kan få stor erfaring med at med at opdatere hjemmesider ved at trykke på F5 Skype-Wink

Sorry kunne ikke lade være..

God weekend og held og lykke med projektet..

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:31

Hej. Det lyder spændende. Jeg er lidt nysgerrig og kunne måske have tænkt mig, at du læste dit oplæg igennem, eller fik en anden til det, inden du postede den. Hvad betyder: "..et firma, der gør sig en for bookmaker verdenen.." - "..firmaet, som egentlig sælger odds.." - "..de forskellige odds, og hvordan dagens resultat er gået.." - Jeg tror, du skal være lidt mere præcis, hvis du skal tænde nogen. Men under alle omstændigheder er det da godt at få luftet sine ideer. God vind! Mvh Jørgen.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Mar 14
Skrevet kl. 19:15

Tusind tak Jørgen, altid godt med konstruktiv kritik :) 

Virksomheden, er som sagt et allerede oprettet, og deres indtjeninger kommer af, at vi har nogle medlemmer der betaler for en periode, hvor vi så giver dem de forhåbentlig rigtige odds. 

Det er som hovedpunkt det, det går ud på:) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:35

Jeg tror du, som Martin skriver, skal beskrive "Hvad tilbyder du selv til projektet?", så det ikke kan lyde som om, din partner skal lave al arbejdet :-) Finder du disse odds? Vedligeholder du hjemmesiden med dem? Osv. Har du allerede nu en hjemmeside, hvor man evt. kan læse noget mere? Det tror jeg ville være en god appetitvækker. \jø

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:03

Hej Kasper

Kan man ikke sende en PM? Det ser ud som om at du har spærret for private meddelser. Du er velkommen til at sende mig en PM.

Vh. D.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:06

Hey Kasper,

Det lyder super fedt og jeg kunne godt være interesseret i at være med på projektet.

Jeg går selv på handelsskolen i 3.g og har efterhånden stor erfaring med affiliate og hjemmesider.

Send mig lige en PB her på Amino - Jeg kan nemlig ikke sende en til dig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:05

kasper96asmussen:
Jeg vil meget gerne lære, at håndtere hjemmesiden, så man ikke er afhængig af personen der normalt styrer hjemmesiden.

Her mener du vel at kunne tilføje/rette/slette betting-tips (og lignende småting), ikke? For det vil ikke rigtigt give mening, at skulle kunne det samme som udvikleren.

kasper96asmussen:
Dog vil jeg personligt, tage mig af markedsføringen, som jeg betegner som rigtig vigtig.

Hvilke erfaringer/kompetencer har du med markedsføring? På hvilket niveau ligger budgettet til markedsføringen, og hvem skal skyde denne kapital ind i virksomheden?

kasper96asmussen:
Vi skal opdatere vores hjemmeside med de forskellige odds, og hvordan dagens resultat er gået. Alt dette kan jeg specificere yderligt. Ud over det, skal vi personligt sende de odds, som vores medlemmer jo betaler for.

Nu skriver du "Vi skal opdatere..". Vil det sige, at du forventer af udvikleren, at han også er ekspert i betting? Dette er en rimelig væsentlig faktor. Og inden for hvilken sport vil du tilbyde bettingtips - og hvilken skal udvikleren evt. (eller andre) give tips til? Har du selv et dokumenteret overskud, du kan fremvise?

kasper96asmussen:
hvor man kunne forestille sig jeg tog mere af ''papir arbejdet'' eller de øvrige arbejdsopgaver

Hvilke erfaringer/kompetencer har du med "papir arbejde" og evt. øvrige arbejdsopgaver, som kan forekomme i denne type virksomhed?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)