Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 17. Jun 14
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminos.

Jeg tænkte på, om i kender et godt lagerstyring program, til PC, som er meget billigt, eller gratis.?

Dette skal blot bruges til et lille lager.

Jeg har p.t. kørt det med excel, men syns ikke helt det dækker mine behov, og kunne godt tænke mig en regulær software til dette.

Jeg syns det er svært at finde noget relevant, og håber jeres erfaringer kan hjælpe !

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:48

Hvad er billigt i dine øjne? Er 1000 kr for meget? Må det være online (abonnements baseret)?

Og sidst men ikke mindst, hvad skal det kunne siden Excel ikke længere er tilstrækkeligt?

Hvis du kan svare på disse spørgsmål, tror jeg folk vil have nemmere ved at hjælpe dig og pege på det helt rigtige program.

Fra Herfølge
Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 21:53

Jeg vil aller helst ud i en gratis løsning, eftersom der ikke er et større lager.

Det kunne være bedst hvis det var en software der lå på computeren, men vil ikke afvise online løsning.

Jeg syns ikke rigtig at jeg kan oprette/finde/redigere vare ved at skanne en stregkode, og det er det jeg er ude efter :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:56

Det lager der skal styres... Det er der vel noget salg fra?! - Kan det salgssystem ikke styre lageret?

Fra Herfølge
Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 22:00

Det lager der skal styres er 85 pct. reservedele som virksomheden selv bruger til at udføre arbejde

det rest. 15 pct er salg af tilbehør sendt direkte til forbrugeren

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:03

OK. HVad er det så systemet skal kunne?

Fra Herfølge
Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 22:05

Jeg søger et system, hvor jeg ved hjælp af at skanne en stregkode, når der kommer vare hjem, blot skal skanne denne, og så derefter kan redigere antal.

Og omvendt, når jeg bruger en reservedel, blot skal skanne, og derved ændre antal, istedet for man skal til at taste og søge :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:11

Så det drejer sig alene om at kunne op og nedskrive et lager?

Det kan en udvikler hurtigt lave... Jeg har selv, på en eftermiddag lavet noget der nedskriver PrestaShops lager når jeg tager en dims derfra, der ikke er en del af en ordre.... Her klarer Prestashop det.

Det er virkelig nemt. - Jeg lavede det som noget PHP der presenteres i en browsewr af en Apache... Så kan det også benyttes fra flere maskiner på samme tid. :-)

Fra Herfølge
Tilmeldt 17. Jun 14
Skrevet kl. 22:12

Det lyder lige teknisk nok :D

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:36

Det er nu ikke så slemt. :-)

Har i en webserver stående? - Så er det let lavet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)