Hej Dorte,
Tillykke med jeres shop - der er nogle ting der falder mig i øjnene.
1. Jeres url adresse - den skriger ikke af professionalitet
2. Jeg har svært ved at læse på jeres side, grundet baggrundsbiledet
3. Produkterne - hvad køber jeg? f.eks her: http://spiceit.dk/shop/muskatnoed-og-blomme-238p.html Du skriver det er flotte nødder i en skal, men jeg ser en dåse? (er med på det er produktet, men måske jeres præsentation af produkterne skal være anderledes og unikke)
4. Jeres billeder er meget standard, og ligner også i har lånt billeder fra andre - som ikke er producenter, det dur ikke (beklager hvis jeg tager fejl)
5 generel SEO arbejde med side titler, meta beskrivelser og arbejd med landing pages for krydderierne.
6. aarstiderne.dk laver en masse simple webtv - vis jeres kunder i elsker krydderier, der behøves ikke være på hollywood niveau.
7. Hvorfor skal jeg handle hos jer og ikke mit lokale supermarked ? Svaret på det, kan måske være det som i skal slå jer på (håber ikke du bare siger prisen)
8 vær opmærksom på det er det lange træk i skal igang med, og adwords (såfremt det er sat rigtigt op) kan være en vej at gå på pt. samt FB - sørg for at fortælle jeres historie og lav god unik content.
9. Produkt beskrivelser - sørg for de er unikke. F.eks
Den økologiske sherryeddike kommer fra Jerezdistriktet i Andalusien. Smagen er kraftig og intens tilsat sødmen fra den berømte Sherry, Jerez Reserva. Ideel som smagsforstærker i kraftige kødretter, saucer, salater og marinader.
Beskrives sådan her hos en konkurrent:
Den økologiske sherryeddike kommer fra det originale Jerezdistrikt i Andalusien. Eddiken har en kraftig og intens smag tilsat sødmen fra den berømte Sherry, Jerez Reserva. Den er ideel som smagsforstærker i kraftige kødretter, saucer, vintersalater og marinader - eller helt enkelt sammen med LA ORO olivenolier og et godt stykke brød.
Jeg ved godt det kan være svært at være unik, men jo mere unik du er - det bedre kan google lide dig :)
Det var bare lige et par småting jeg hurtigt faldt over - god fornøjelse med shoppen :)