Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstarte af et enkeæmands firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg står og overvej om jeg skal starte op for mig selv.

jeg bor i udkants Danmark og der er jobs få.

jeg vil gerne starte en havefirma da jeg er uddannet Anlægsgartner og elsker det.

men hvad kan jeg gøre, jeg har styr på hvad værktøj og sådan jeg skal bruge og gjort mig tanker om hvad jeg skal gør når have arbejde ikke er en mulighed da det er uden for sæson. hvilken andre opgaver jeg så kan tilbyde, så det har jeg styr på.

men men det er det adm. side af det, hvordan jeg komme igen og hvad jeg skal være særlig opmærksom på.

jeg har været ude og kigge på forskellige siden men jeg føler jeg har brug for en det kan kommuniker med mig, da det tit komme spørgsmål når man sider og læse.

håber der er nogle der kan hjælpe.

ps. forventet opstarten forår 2015

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Jeg kender til anlægsgartnere, der også udfører ejendomsservice og snerydning for at have noget at lave hele året. Måske det kan inspirere dig.

Held og Lykke med projektet

Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:34

det var også i den retning jeg havde tænkt.

men jeg føler det er ret uoverskueligt hvad jeg skal ha styr på med henblik på hvor jeg skal registreres og hvilken regel der er.

jeg ved jeg må tjene 50.000kr inden skat skal inden og det,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Du skal finde dig en regnskabskyndig - evt. en revisor. Vedkommende vil kunne svare på alle dine spørgsmål, hjælpe dig til at træffe den rette beslutning og guide dig godt fra start, hvis det bliver aktuelt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46694
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:04

Johsi:

det var også i den retning jeg havde tænkt.

men jeg føler det er ret uoverskueligt hvad jeg skal ha styr på med henblik på hvor jeg skal registreres og hvilken regel der er.

jeg ved jeg må tjene 50.000kr inden skat skal inden og det,

forket. Du skal betale skat lige fra den første krone + am bidrag. De 50.000 er noget der har med moms at gøre. Du må være uden CVR og moms hvis du ved du ikke kommer over 50.000 kr i OMSÆTNING ikke tjene men salg - på nogen som helst 12 mdr periode, så jeg tror du skal momsregistrere dig

læs om overvejelser med at starte for sig selv her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html  kontakt evt dit lokale væksthus (google det og find det tættest på) og overvej at betale en revisor eller anden økonomikyndig for lidt råd inden du kaster dig ud i det

god vind med det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)