Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være selvstændig med nyskabende flisebutik (badværelser osv) ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere,

For at gøre det kort, så har vi et forretningskoncept vi ønsker lidt feedback på. Vi tester altså interessen inden launch af konceptet:

Kort og godt så har vi i kraft af mine eksisterende virksomheder og kontakter, mulighed for at starte en landsdækkende kæde af flise-butikker / bad-inspirations-centre med vægt på salg af klinker/fliser osv til badeværelsesmiljøer. Men et HELT andet niveau af design og layout end de klassiske flisebutikker der findes i dag. Super lækkert design, høj kvalitet, og fornuftige priser.

Fokus vil være på:
Glas og krystal mosaic herunder nye produkter der endnu ikke er set i Danmark.
Sekundært granit og travertin, samt nye flise-løsninger inden for vaske/bad osv. samt salg af sanitet.

Butikkerne bliver indrettet med arkitekttegnede eksempler design/arkitektur af badeløsninger, herunder sammensætning af forskellige fliser/farver osv. Altså en meget flot udstilling.

Iværksætteren skal bidrage med:
1) Et butikslokale på mindst 200m2 men gerne helt op til 500 eller måske 1000 m2 for den ambitiøse sælger.
2) En Investering i indretning af butikken inkl vores opsætning af fliserne/mosaic (kost pris)
3) Sine evner som butikschef og sælger af badeværelsesløsninger og leder af evt øvrigt personale
4) En mindre sikkerhedsstillelse til at dække minimalt lokalt lager samt forpligtelser overfor SKAT mv.

Vi bidrager med:
1) Indretningen af butikken (vi kommer med håndværkere og sætter ALT op i løbet af 30 dage)
2) Sortiment - super flot og velassorteret
3) Central-lager med alle varer og hurtig leverance af dem
4) Kasseapparat og centralt styret økonomifunktion. Dvs vi styrer din bogføring, momsafregning osv.
5) En central eHandels-løsning hvor provision af salget fordeles på eksisterende butikker (postnr-distrikter)
6) Central markedsføring
7) Håndværkere til at montere de varer som kunden køber. Fliserne købes altså i butikken evt. inkl montering til fast prisliste-pris.

Med andre ord, så kan man hvis man er indretningsarkitekt/-konsulent, designer, detailperson med indsigt i flise-/bad-branchen, eller en detailorienteret murer (eller ægtefælle), - blive indehaver af et flisecenter i en eller flere byer i din hjemegn. Det er faktisk muligt at supplere en eksisterende flisemurer-forretning med denne detailbutik, og opnå endnu mere gennemslagskraft i lokalsamfundet, eller hvis du har et køkkencenter eller anden detailbutik inden for indretning.

Jeg gider ikke skrive at det er en "bliv rig hurtigt"-idé, for det bliver hårdt arbejde på den ene side at starte noget nyt - men på den anden side taler vi om varer med en meget høj avance, så der er bestemt mulighed for at tjene rigtig gode penge. Det bliver Matas bare indenfor badeværelser :-)

Lad mig høre hvad i synes? Har i venner/familie for hvem det kunne være relevant, så hint dem om indlægget. Vi hører gerne alle former for input/ideer/kritik.

MvhAS

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:49

Hej jeg vil høre hvordan det går med jeres koncept?(flisebutik) Jeg er selv ved at starte op med køkkenudstilling i Silkeborg området og har mulighed for at leje udstilling på 550m3 men da jeg kun skal bruge de ca. 2-300 søger jeg efter noget da kunne supplere mine køkken og bademiljøer. Det er derfor jeg retter denne henvendelse og ser frem til at høre fra jer

Mvh. Jan larsen

www.jkmontage.dk

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:17

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej Jan!

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg, men jeg prøver lige for at se om jeg kan få kontakt.

Vi er importør af nogle super lækker Italiensk designet badeværelsesmøbler, badekar og håndvaske. Vi søger på nuværende tidspunkt forhandler Fyn/Jylland og jeg så lige dit indlæg.

Kunne du oplyse mig hvor jeres butik er og hvad i hedder, så kunne jeg tage kontakt til dig, med

Henblik på et møde, hvor du kunne se vores udvalg.

Med venlig hilsen

Copenhagen Bath

Askevang 6 - 4100 Ringsted

Tlf. +45 29 89 23 71

Web: www.copenhagenbath.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)