Hej Iværksættere, For at gøre det kort, så har vi et forretningskoncept vi ønsker lidt feedback på. Vi tester altså interessen inden launch af konceptet: Kort og godt så har vi i kraft af mine eksisterende virksomheder og kontakter, mulighed for at starte en landsdækkende kæde af flise-butikker / bad-inspirations-centre med vægt på salg af klinker/fliser osv til badeværelsesmiljøer. Men et HELT andet niveau af design og layout end de klassiske flisebutikker der findes i dag. Super lækkert design, høj kvalitet, og fornuftige priser. Fokus vil være på: Butikkerne bliver indrettet med arkitekttegnede eksempler design/arkitektur af badeløsninger, herunder sammensætning af forskellige fliser/farver osv. Altså en meget flot udstilling. Iværksætteren skal bidrage med: Med andre ord, så kan man hvis man er indretningsarkitekt/-konsulent, designer, detailperson med indsigt i flise-/bad-branchen, eller en detailorienteret murer (eller ægtefælle), - blive indehaver af et flisecenter i en eller flere byer i din hjemegn. Det er faktisk muligt at supplere en eksisterende flisemurer-forretning med denne detailbutik, og opnå endnu mere gennemslagskraft i lokalsamfundet, eller hvis du har et køkkencenter eller anden detailbutik inden for indretning. Jeg gider ikke skrive at det er en "bliv rig hurtigt"-idé, for det bliver hårdt arbejde på den ene side at starte noget nyt - men på den anden side taler vi om varer med en meget høj avance, så der er bestemt mulighed for at tjene rigtig gode penge. Det bliver Matas bare indenfor badeværelser :-) Lad mig høre hvad i synes? Har i venner/familie for hvem det kunne være relevant, så hint dem om indlægget. Vi hører gerne alle former for input/ideer/kritik. MvhAS |
Hej jeg vil høre hvordan det går med jeres koncept?(flisebutik) Jeg er selv ved at starte op med køkkenudstilling i Silkeborg området og har mulighed for at leje udstilling på 550m3 men da jeg kun skal bruge de ca. 2-300 søger jeg efter noget da kunne supplere mine køkken og bademiljøer. Det er derfor jeg retter denne henvendelse og ser frem til at høre fra jer Mvh. Jan larsen