Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God artikel om det at dele..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Videndeling med de rette giver succes

Videndeling. Det er en misforståeelse, hvis man tror, at man altid skal holde kortene supertæt ind til kroppen, når man barsler med en ide til et videnstungt produkt. Betror man sig til en troværdig trediepart på et tidligt tidspunkt, kan det give bonus i form af en værdifuld blåstempling, siger flere iværksættere og sagkyndige.





Frygten for at andre løber med ideen fratager ofte iværksætterens lyst til at fortælle verden, hvad han har liggende på tegnebordet.


Men det kan ind i mellem være en god ide at løfte sløret for ens planer.


Specielt, hvis det handler om et teknologi- eller videntungt produkt, hvis nytteværdi andre skal have øjenene op for først.

Ifølge adjunkt og ekspert i entrepreneurship Christian Vintergaard fra Handelshøjskolen i København (CBS) kan det ligefrem være guld værd, hvis man kan få en større velrenommeret virksomhed til at blåstemple ens idé på et tidligt stadie.

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil tilslutte mig denne holdning 100%. mange frygter at deres ide bliver stjålet. personeligt syntes jeg at man gør sig selv en bjørnetjeneste ved alt det hemmeligheds kræmmeri. så længe man befinder sig i opstartsfasen eller udviklingsfasen så er der i bund og grund ikke så meget at stæjle, da det egentlige succespotentiale ligger i alt det udviklingsarbejde man laver i forbindelse med sin ide. så med mindre man har et stort set færdigt produkt liggende så vil jeg mene man har alt at vinde og intet at tabe ved at dele sin ide



mvh kristian kiehn holst
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)