Jeg var revisor fra den første dag jeg satte mine ben på et revisionskontor |
du kan skrive om hvordan man bogføre leasing og forskellen på operationel leasing og finansiel leasing
du kan skrive om hvordan man bogføre leasing og forskellen på operationel leasing og finansiel leasing |
|
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvilke krav er der til en faktura fra en privatperson i EU? (I dette tilfælde Polen) Håber spørgsmålet giver mening ellers uddyber jeg gerne. |
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
til en dansk virksomhed går jeg ud fra her - ligesom jeg går ud fra det er noget honorarligende - Der er krav om klar identifikation som navn- fødselsdato og år samt bopæl Når du som virksomhed/selskab betaler ham skal du ind på skat og indberette b-skat og her vælger du bare person uden CPR - så kan du angive personens data og indberette lønnen på skat.dk i e-indkomst er det noget salg af indbo f.eks. så er det ikke noget med indberetning - men ud fra - ydelse som honorar -- er der vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Mange tak. Det er en dansk virksomhed og det er for nogle produktbilleder - så super, mange tak. |
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Hej Rasmus Så kom der svar til dig |
Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på