|
Jeg var revisor fra den første dag jeg satte mine ben på et revisionskontor |
du kan skrive om hvordan man bogføre leasing og forskellen på operationel leasing og finansiel leasing
Debat
|
du kan skrive om hvordan man bogføre leasing og forskellen på operationel leasing og finansiel leasing |
|
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Hvilke krav er der til en faktura fra en privatperson i EU? (I dette tilfælde Polen) Håber spørgsmålet giver mening ellers uddyber jeg gerne. |
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
til en dansk virksomhed går jeg ud fra her - ligesom jeg går ud fra det er noget honorarligende - Der er krav om klar identifikation som navn- fødselsdato og år samt bopæl Når du som virksomhed/selskab betaler ham skal du ind på skat og indberette b-skat og her vælger du bare person uden CPR - så kan du angive personens data og indberette lønnen på skat.dk i e-indkomst er det noget salg af indbo f.eks. så er det ikke noget med indberetning - men ud fra - ydelse som honorar -- er der vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Mange tak. Det er en dansk virksomhed og det er for nogle produktbilleder - så super, mange tak. |
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
|
Hej Rasmus Så kom der svar til dig |
Læs mere om at valg af regnskabsprogram, samt andre regnskabs relevante blogs på