Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største virksomhedsbørs har brug for din hjælp!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino'er!

Endnu engang har jeg brug for jeres hjælp.

Der kommer til at ske ting og sager på virksomhedsbørsen i den nærmeste fremtid og i forbindelse med dette har jeg et spørgsmål:

Hvis man skal lave en grov kategorisering af alle virksomheder, der kunne sættes til salg efter type af virksomhed ser jeg at der er disse typer:

 - Webshop

 - Website

 - Butik

 - Handelsvirksomhed

 - Produktionsvirksomhed

 - Service virksomhed

Mangler jeg noget her? er der nogle virksomheder der ikke falder under én af disse kategorier

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Syntes også Aminos virksomhedsbørs trænger ret meget :-)

Jeg begriber ikke hvordan det har kunne gå så galt?

Hvorfor kikker i ikke på en helt alm. dating side, der er det nemt at finde lige den partner som man søger..

her mener jeg selvfølgelig.. virksomheden som er tilsalg får sin egen profil (som på en dating side) så har annoncøren selv mulighed for at fortælle og vise med billeder i div foto albums.. måske ville det være smart at ligge en kort funktion på også

og alle køberne ville kunne søge efter virksomhed på samme måde som nogen søger partner på en datingside..

mht. punkterne syntes jeg der mangler en gruppe (restaurant, fastfood og cafe) måske kunne den ligge udner butik, men syntes alligevel det er en katagori for sig :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

måske der også skal være klarhed over om det er nogle der vil sælge en personlig virksomhed - enkeltmands eller I/S i forhold til hvis det er selskaber

Selskaber er enkle på den måde at man køber anparter mens de personlige jo ikke rent praktisk er virksomhedens CVR der sælges men derimod alt andet - aktiver, hjemmeside - kundemasse og goodwill - hvilket kan gøre en stor forskel for købere

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler også en eller anden form for godkendelse af annoncerne. Alt for ofte ser man sammenblanding mellem køb og salg. F.eks. ser jeg tit annoncer om at købe en virksomheder der opslås under salg af virksomhed.

mvh
Michael

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det vil jeg meget gerne høre mere om.

Vi godkender allerede annoncerne og plejer at fange de fleste misforståelser der, dertil skal det siges at der er visse sider på Virksomhedsbørsen hvor der både er købs- og salgsannoncer og hvor dette er meningen. 

Hvis du støder på et eksempel må du meget gerne give lyd enten her eller i en privat besked eller på min mail nro@amino.dk Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Hvorfor kikker i ikke på en helt alm. dating side, der er det nemt at finde lige den partner som man søger..

Hej Jack

Faktisk gør vi lige præcis det. Det vi laver kalder vi for virksomhedsdating. Vi matcher købere og sælgere og forsøger hele tiden at gøre dette match bedre og mere relevant. Det sidste vi har gjort er at lave om i hele søgeordsmekanismen, samt gøre det lettere at filtrere efter den "type af virksomhed" man leder efter. Langt det meste vi har i vores pipeline lige nu er tiltag der skal gøre det lettere for købere og sælgere at finde hinanden.

Men skulle vi lave det om til en decideret dating profil skulle vi også lave hele forretningsmodellen om, så det er nok ikke lige i den nærmeste fremtid, men det er helt klart noget vi skal have med i vores overvejelser fremover, når vi tager en ny omgang stratetisk planlægning :-) 

Mange tak for input!

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Ryding Olsson:

Hej Michael

Det vil jeg meget gerne høre mere om.

Har lige været inden for at søge på et par steder, hvor jeg ved, der har været nogle. De er alle slettet, så lige nu ser det fint ud.

mvh
Michael

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det var godt! Smile

Tak for at du gad tjekke!

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dyrkdittalent

Det er også i pipelinen, så man kan specificere sin søgning mere, hvis man f.eks kun er interesseret i websites :) 

Men godt input! Kom endelig med flere! Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)