Bare af interesse.. Var der nogen der kom i gang med et samarbejde? |
Hejsa,
Du mangler noget at sælge, det har jeg til gengæld. Jeg er systemudvikler, og har de sidste 3 år udviklet et par forskellige computerprogrammer til overvågning af både PC'ere og servere. Har drevet det som bierhverv i vintermånederne med et OK resultat. Har bl.a. solgt til CSC, 4K beton og ca. 8 andre. Den største begrænsning i mit salg, ligger i at jeg ikke har haft råd til at koble en sælger på projekterne - det er så her du kommer ind i billedet :o)
Desværre er jeg blevet flexjobber, og må derfor ikke længere have min egen virksomhed. Jeg mangler derfor en køber til ophavsretten af mine idéer. Jeg er sikker på at du vil kunne skabe et fornuftigt overskud på programmerne indenfor rimelig tid.
Hvis du er interesseret i at overtage rettighederne, og sælge produktet videre, så send en mail med din adresse, så sender jeg dig brochurer på de produkter det drejer sig om. Prisen taler vi om, såfremt du er interesseret. Du skal selvfølgelig nok få al den tekniske bistand du har brug for, de første måneder. I første omgang kan du læse mere om produkterne på :
http://www.pionersoft.dk/smartlicens/
www.pionersoft.dk
Mvh
Søren Vedel
info@pionersoft.dk