Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler DU/I en sælgere..... Så kig her

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare af interesse.. Var der nogen der kom i gang med et samarbejde?

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 11:47

Hejsa,

Du mangler noget at sælge, det har jeg til gengæld. Jeg er systemudvikler, og har de sidste 3 år udviklet et par forskellige computerprogrammer til overvågning af både PC'ere og servere. Har drevet det som bierhverv i vintermånederne med et OK resultat. Har bl.a. solgt til CSC, 4K beton og ca. 8 andre. Den største begrænsning i mit salg, ligger i at jeg ikke har haft råd til at koble en sælger på projekterne - det er så her du kommer ind i billedet :o)

Desværre er jeg blevet flexjobber, og må derfor ikke længere have min egen virksomhed. Jeg mangler derfor en køber til ophavsretten af mine idéer. Jeg er sikker på at du vil kunne skabe et fornuftigt overskud på programmerne indenfor rimelig tid.

Hvis du er interesseret i at overtage rettighederne, og sælge produktet videre, så send en mail med din adresse, så sender jeg dig brochurer på de produkter det drejer sig om. Prisen taler vi om, såfremt du er interesseret. Du skal selvfølgelig nok få al den tekniske bistand du har brug for, de første måneder. I første omgang kan du læse mere om produkterne på :

http://www.pionersoft.dk/smartlicens/
www.pionersoft.dk

Mvh

Søren Vedel
info@pionersoft.dk

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:55

Handel med varepartier via Trademen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:00

Kc rengøringsartikler:

Jeg hører også gerne mere.

Kontakt mig på info@rengoringssalg.dk

Du er med på at den seneste aktivitet i denne tråd er 2 år gammel og du nok ikke nødvendigvis kan forvente at vedkommende stadigvæk søger opgaver? Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:40

Hej MH

Vi er to dansker med et IT firma i bangkok som faktisk leder efter en der kan sølge vores service, John Larsen er nørden, som kan C, C++, C#, Delphi, Java og PHP, derudover laver vi 3D, AJAX og Flash løsninger.

Udover disse opsætter vi server, loyalitets kort systemer.

Så der er lidt at tænke over, de er altid velkommen til at kontakte mig, hvor vi kan snakke om hvordan et samarbejde kunne blive givtigt for os alle.

Hilsen Michael

(45) 3695 0399

www.outsource-it-to-thailand.com

www.js-software.net

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:53

Hejsa.

Jeg har en virksomhed der har kompetancer inden for luftmiljø.

Vore salgsbare produkter pt er LuftRensere og Rygekabiner.

Jeg kunne godt tænke mig at "outsourse" noget salg.

DVS  ren provision. Til gængæld er der godt økonomi bundet på, hvis man er en dygtig sælger.

Vi arbejder naturligvis inden for alt omkring tobaksrøg. Leverer produkter så vore kunder kan leve op til Rygeloven.

... Men også inden for luftmiljø generelt. Kontormiljøer med luftmiljø belastning, og inden for steder folk får symptomer på dårlig luftkvalitet.

Også inden for fjernelse af levende kim i luften så som skimmelsvampe, svampesporer, bakterier, vira, støvmider o.s.v

Send evt. en sms på min mob. 4019 2157 hvis du er int.

Med Venlig Hilsen

Jørn Lind

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)