www.eco-herbs.com |
Hej Martin,
Jamen så vil jeg gerne starte fra en ende....
1. Dit banner er lidt kedeligt, og giver ikke rigtig indtryk af et "logo" som sådan... det bør der kredses lidt mere om. Så siden har en visuel identitet og ikke bare et navn. (Brug den grønne og hvide farve, skab et motiv hvor navnet måske kan være i eller omkring... så har du noget at gå ud fra, når du vil skabe et logo)
2. Knapperne er ikke særlig pæne, men kunne med en tilpasning og sat i et rigtigt sammenhæng virke. Fx er den lyse grønne farve dum, prøv at bruge sort og så når man går hen over dem bliver de mørke grønne. Sæt dem på en baggrund med linier, så de ikke svæver i luften.
3. Brug ikke standart rammer.. Lav rammer med farvet linier, alt efter hvilke farver du ønsker der skal gå igen på dit site. Og sørg altid for at alle ting står på linie med hinanden.
Smid dine dankort, visakort billeder op ved siden af dine andre "betalingsrelaterede" billeder.
4. Lav dine links i andre farver end den klassiske blå, det er trist at se på.
5. Når man klikker videre kan man se at din forside slet ikke stemmer overens med resten af shoppen.
Jeg vil foreslå dig, at tage udgangspunkt i shoppen med logo links etc... og byg din forside op derinde, det ville give meget bedre mening og være meget mere stringent at se på.
Så det tror jeg bør være dit udgangspunkt - at dræbe den nuværende forside og så bygge en ny inde i den eksisterende shop, hvor du helt sikkert vil få et mere præcist resultat...
Held og lykke med shoppen :)