Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så gik vi endelig live :)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditlev:

god ide!

Godaften Ditliv,

Mange tak for din feedback. Sætter virkelig pris på, at andre også kan se at det er en god ide :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 24
Fra  T. Hornbæk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HeJ ;)

RØV lækkert design på siden. Jeg scollede ned over det uden at læse, og jeg havde alligevel lyst til at skrive mig op ! - det er sådan det skal være! SEJT !

Jeg har en webshoppen Knivblokken.dk som sælger kokkeknive til private. Jeg er dog rimelig nyopstartet, så der vil nok gå et stykke tid inden jeg for alvor vil have et kundegalleri.

God dag !

Thorbjørn Jensen
Knivblokken.dk - Vi er knivskarpe

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorbjørn Hornbæk:

HeJ ;)

RØV lækkert design på siden. Jeg scollede ned over det uden at læse, og jeg havde alligevel lyst til at skrive mig op ! - det er sådan det skal være! SEJT !

Jeg har en webshoppen Knivblokken.dk som sælger kokkeknive til private. Jeg er dog rimelig nyopstartet, så der vil nok gå et stykke tid inden jeg for alvor vil have et kundegalleri.

God dag !

Thorbjørn Jensen
Knivblokken.dk - Vi er knivskarpe

Hej Thorbjørn,

Mange tak for den flotte feedback - det sætter vi pris på. Du kan sagtens skrive dig op, da testere af systemet vil få lov til at bruge det gratis.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker det med shopify? :)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert design med billeder der fylder hele skærmen og knivskarpe Yes

Der er vist potentiale til at erobre udlandet også Stick out tongue

Held og lykke med det!

Dbh
Michael Haahr

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Ja, det virker på alle platforme.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Mange tak for den flotte feedback - det sætter jeg virkelig pris på.

Vi har sørget for, at få taget professionelle billeder og så er det jo godt, at man kender en god fotograf som kan give en skarp pris :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt og spændende ud :) Glæder mig til at teste!

Husk forøvrigt at få den til at scroole ned til tilmeldingsfeltet igen når den reloader siden efter at man har trykket på sign up knappen. På iPad gør den i hvert fald ikke, så man skal selv ned ad siden for at finde "Thank you for signing up for early access."-beskeden.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et af de mest nytænkende, geniale koncepter jeg har set her inde. Det er fame godt set.

Skriv til Vega, de er helt vilde for at folk der er til koncerter, tager billeder og uploader med deres #. Det ville være helt perfekt til dem.

Jeg har skrevet mig op.

Held og lykke med det, det skal nok blive kæmpe stort.

Natasha

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ture:

Det ser godt og spændende ud :) Glæder mig til at teste!

Husk forøvrigt at få den til at scroole ned til tilmeldingsfeltet igen når den reloader siden efter at man har trykket på sign up knappen. På iPad gør den i hvert fald ikke, så man skal selv ned ad siden for at finde "Thank you for signing up for early access."-beskeden.

Hej Ture,

Tak for din tilbagemelding. Jeg får min udvikler og designer til, at kigge på det og får det løst med det samme. Og tak fordi du har skrevet dig op som tester, det sætter vi virkelig pris på. Vi glæder os til, at levere et produkt til dig og er selvfølgelig åbne over for alle mulige former for ændringer og nye funktioner.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)