Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe gode anmeldser på Trustpilot?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Inde på Stofas facebook side er der en person der har "afsløret" stofa i at give sig selv fake anmeldser med 5/5 stjerner til Stofas fordel selvfølgelige.

Han er kommet med nogle pointer der virker rimlig troværdig med hensyn til fake anmeldser og disse omtalte fake anmeldser ser da også ret suspekte ud i forhold til hvad andre har skrevet om Stofa på trustpilot der i øvrigt får en masse tæsk derinde. 

På linket er der en samling af de anmeldser der bliver beskyldt for fake BEDØM SELV. http://oi57.tinypic.com/wjtlk8.jpg:
Her er hvad brugeren på stoafs væg skriver om de mistænklige ratings

"

Fælles for alle de fake anmeldser er: 

- ét navn
- top rating
- kun 1 anmeldse afgivet i hele trustpilot.dk og den er til stofa
- Ingen profilbillede
- Alle er "verificerede af virksomheden" men når kunder med kundenummer og profilbillede og fulde navn skriver en anmeldese er de ikke "verificerede"

Stofa det her kommer i Ekstrabladet!"

Jeg ved at betalende kunder hos Trustpilot har ekstra gode fordele, er en dem mon at få købt sig til gode anmeldser af fiktive profiler? 

Fra køge
Tilmeldt 12. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Ferrari-billboard Skrevet kl. 18:03

Tror ærlig talt at en stor virksomhed som stofa.. Gider sidde og fake god anmeldelser på trust..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:19

Jeg synes ikke nødvendigvis at det ligner falske anmeldelser. Men det er jo svært at bevise - Og det bør jo være dem, der fremkommer med beskyldningen, der beviser at de er falske.

Så vidt jeg ved, så står der verificeret, når man laver anmeldelsen igennem et link fra virksomheden. Hvis man får sådan et link, kan det være første gang man kommer til at bruge Trustpilot. Derved er det jo meget naturligt, at folk med en anmeldelse typisk er verificeret. Det er derfor også naturligt at de ikke har udfyldt deres profil med billede osv.

Bemærk også, at de verificerede bliver oprettet med den email de har brugt hos Stofa. Derfor kan de godt have brugt Trustpilot med en anden profil, fordi de bliver oprettet igen. Det har jeg oplevet flere gange, at jeg står med en anmeldelse, fordi jeg pludselig er oprettet med en ny email.

Jeg kender ikke Stofa, men selvom mange kunder synes de er dårlige, kan der stadig være rigtig mange der er glade for dem.

Jeg har ikke kigget det grundigt igennem, men synes ikke dit billede ser så unaturligt ud.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 18:59

Hejsa, 

Jeg har lidt insider viden på dette område, jeg kender nemlig en, som arbejde i Viasat.

De brugte nogle gange deres frokostpauser på, at skrive dårligt om netop TDC (Det største TV firma). Så det skulle ikke undre mig, om Stofa også brugte samme metode. Men du har skam nok ret i, at de hjælper sig selv lidt. Ham jeg kender der arbejde i TDC, sagde at de var ligeglade når de fik falske dårlige anmeldelser på Trustpilot - de kom fra Viasat. Ærgeligt folk stoler så meget på trustpilot, når de gælder mobiler, tv-kanaler eller andet i den dur. 

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mihammed, faldt lige over denne gamle kommentar, som jeg kan se at vi aldrig har fået svaret på. Bedre sent end aldrig...

Jeg skal ikke kunne sige om man kan snyde med anmeldelserne på Trustpilot, men det er ikke noget du nogen sinde vil se Stofa forsøge sig med. Vi kunne heller aldrig drømme om at sætte medarbejdere til at skrive falske anmeldelser af os selv eller konkurrenter. Vi lever af troværdighed og den slags ville i den grad gå imod vores værdier. Så nej, vi har ikke på nogen måde snydt.

Vi sender - 100% i tråd med Trustpilots retningslinjer - en auto-mail ud til nye og eksisterende kunder, der har været i kontakt med os, hvor vi beder dem anmelde os. Her kan vi se et mønster i at de positive anmeldelser vi får, ofte er langt mere kortfattede end de knap så positive. Måske fordi mange er mere tilbøjelige til for alvor at sætte sig til tasterne og skrive løs, når noget er gået galt. Det er en udfordring, for det gør, at der er stor forskel på de positive og de negative anmeldelser - ligesom du gør opmærksom på herover. 

De gange vi har bemærket anmeldelser, der har set underlige ud, har jeg selv taget en dialog med Trustpilot og bedt dem tjekke og i øvrigt være ekstra opmærksomme på evt. falske anmeldelser. Så vidt jeg husker var de anmeldelser du peger på herover ok, og blot et udtryk for at vi i en periode havde sendt ekstra mange mail-invitationer ud til kunder.

Noget helt andet er så, at vi kan gøre det bedre også på Trustpilot og at vi arbejder med at finde ressourcer til at få svaret alle de kunder, der bruger tid på at skrive en anmeldelse, både de rosende og de knap så rosende. Det er vores målsætning, at alle skal have svar.

Mvh Henrik Eske, Stofa

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)