IDzone søger datmatiker eller lignende til programmør-job Hvis du ved alt om C# - .NET - JAVA og så lige noget om SQL databaser og søger et spændende og afvekslende job i en mindre virksomhed der er midt i et vokseværk så skulle du se forbi IDzone Vi er interesseret i fuldtid, deltid eller freelance Se mere på http://www.idzone.dk/rfid_job.html Med venlig hilsen IDzone ApS Rita Westergaard, direktør og partner
|
Jeg har en meget dygtig programmør, han har lavet diverse projekter for mig i lang tid nu, han blev uddannet datamatiker for et par år siden. Han er rigtig dygtig til .NET/C# og han har kodet rigtigt meget Java, specielt til embeded. Han kommer til at gå nogle måneder som Freelance og har bedt mig skaffe ham nogle opgaver. Jeg tror han ville være ideelt til den opgave i har opslået.
Han er lige pt. ikke intresseret i at flytte til Århus men på længere sigt er han måske hvis det rigtige job lokker.
Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om hans kvaliteter. Så hvis det lyder intresant syntes jeg du skulle gribe knoglen og give mig et kald på 405 11 627 så må vi se om vi kan finde ud af noget :)
Mvh
Mikkel Christensen